Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-28
Olsztyn: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach corocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Numer ogłoszenia: 189725 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163799 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach corocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej w ramach corocznej odprawy szkoleniowo-planistycznej z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego odbywającej się w dniach 10 - 11 grudnia 2015 r. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w obiekcie hotelowym (przez obiekt hotelowy rozumie się hotel lub pensjonat) następujących rodzajów pokoi dla maksymalnej liczby 49 uczestników odprawy: a) 15 pokoi jednoosobowych, b) 17 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), 2) zapewnienia dla uczestników odprawy pokoi w hotelu lub pensjonacie, dla których nadana została kategoria co najmniej *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadających między innymi TV, bezpłatny dostęp do internetu oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, 3) zapewnienia sali konferencyjnej (szkoleniowej) w obiekcie hotelowym, w którym znajdują się pokoje przeznaczone dla uczestników odprawy, mogącej pomieścić minimum 70 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 70 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 4) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla osób uczestniczących w odprawie w obiekcie hotelowym, w którym będą znajdowały się pokoje uczestników odprawy, 5) zapewnienia następującego wyżywienia: a) obiad dla 67 osób w pierwszym dniu odprawy podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, b) kolacja dla 53 osób w pierwszym dniu odprawy podana w formie szwedzkiego bufetu, c) śniadanie dla 49 osób w drugim dniu odprawy podane w formie szwedzkiego bufetu, d) obiad dla 51 osób w drugim dniu odprawy podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, e) serwis kawowy w pierwszym dniu odprawy podany w czasie trwania trzech przerw dla maksymalnej liczby 70 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, a także kanapki w czasie trwania pierwszej przerwy, f) serwis kawowy w drugim dniu odprawy podany w czasie trwania dwóch przerw dla maksymalnej liczby 51 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 6) zapewnienia pokoi w obiekcie hotelowym położonym w Olsztynie lub maksymalnie w promieniu 40 km od granic administracyjnych miasta Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 3. Podana ilość uczestników odprawy stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaproponowanym przez wykonawcę obiekcie hotelowym celem weryfikacji oferty w zakresie jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, a także pod kątem zabezpieczenia medycznego i sanitarno-epidemiologicznego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Martom - Traveland Spółka z o. o. Hotel Anders, ul. Spacerowa 2, 14-133 Stare Jabłonki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17255,00
Oferta z najniższą ceną: 13917,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20721,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego - 1 szt. - typu samochód osobowy o nadwoziu SUV dla Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa wraz z wymianą dźwigu szpitalnego
- Adaptacja korytarza na III piętrze na pracownię komputerową oraz adaptacja 3 pomieszczeń na potrzeby zawodu technik fotografii i multimediów
- Implanty i akcesoria stosowane w zakresie dziecięcej ortopedii i chirurgii szczękowo-twarzowej. Wyroby medyczne z włókniny.
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
- ZP.52.2024 - Obowiązkowe żywienie zbiorowe dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych na terenie KPP w Oświęcimiu
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU I STOPNIA SPECJALIZACJI W ZAWODZIE PRACOWNIK SOCJALNY ORAZ ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, SAL DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYŻYWIENIA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- "USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA NA SZKOLENIA, WARSZTATY, SIECI WSPÓŁPRACY ORAZ KONFERENCJE"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.