eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont elewacji i pokrycia dachów przybudówek oraz odbudowa portalu wejściowego budynku bunkra przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Wrocław: Remont elewacji i pokrycia dachów przybudówek oraz odbudowa portalu wejściowego budynku bunkra przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 189720 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i pokrycia dachów przybudówek oraz odbudowa portalu wejściowego budynku bunkra przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji i pokrycia dachów przybudówek oraz odbudowa portalu wejściowego budynku bunkra przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu w oparciu dokumentację projektową opracowaną przez firmę: Usługi Projektowe Elżbieta Szczucińska, ul. Zaporoska 32/38 we Wrocławiu. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia/ materiały określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. B. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) odbudowę portalu wejściowego na istniejących fundamentach - zgodnie z projektem archiwalnym, 2) renowację i zabezpieczenie ścian elewacyjnych rotundy, 3) wykonanie na ścianie wschodniej reliefowego herbu Wrocławia, 4) wymianę pokrycia dachowego wraz z remontem i uszczelnieniem warstw podkładowych na dachach przybudówek rotundy, 5) remont odwodnienia dachów j.w. z wymianą obróbek blacharskich, 6) wymianę pokrycia wiaty rampy, 7) pomalowanie ścian elewacji, 8) pomalowanie wszystkich elementów odnowionych podczas remontu dachu (ścianki attyk obwodowych, trzonów kominowych, gzymsów, ścian nadbudówki itp.) C. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami). - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - po zakończeniu robót uporządkowanie miejsca ( terenu )- wykonywania robót. - Opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac remontowo-konserwatorskich w formie opisu robót oraz ilustracji (dokumentacja fotograficzna) i przekazanie Zamawiającemu w 4 egzemplarzach, - Sporządzenie i dołączenie do oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego, - Sporządzenie i dołączenie do oferty Tabeli elementów rozliczeniowych - Sporządzenie metodą szczegółową i dołączenie do oferty Kosztorysu ofertowego - będzie on stanowił podstawę rozliczeń za dotychczas zrealizowane roboty w przypadku odstąpienia od umowy - Harmonogram rzeczowo-finansowy oraz tabela elementów rozliczeniowych mają być zgodne w swoim zakresie z zakresem rzeczowym dokumentacji projektowej i SIWZ oraz zgodne z zaoferowaną ceną ofertową. - Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Wydziału obsługi Urzędu lub osoby wskazanej w umowie, będącej koordynatorem prac z ramienia Urzędu kserokopii list osób realizujących zadanie - pracujących na terenie Urzędu, celem przekazania służbom bhp. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu (stosowne oświadczenia poszczególnych osób. D. Wizja lokalna 1 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być prowadzone roboty. 2. Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej terenu prac. W tym celu Wykonawcy winni się zwracać do osób upoważnionych. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. E. Gwarancja i serwis gwarancyjny 1. Na przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową, Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady lub w innym technicznie możliwym uzgodnionym przez strony terminie. Powyższy obowiązek Wykonawcy dotyczy również usuwania wad z tytułu rękojmi. 3. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokonał usunięcia wad istotnych, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili usunięcia wady. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym wada była usuwana 4. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy wykonany przez podwykonawców. F. Warunki płatności Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za zakończone elementy robót i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będzie podpisane świadectwo wykonania zakończonych elementów robót, podpisane przez inspektora nadzoru i kierownika budowy, a dla faktury końcowej protokół odbioru końcowego robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2. zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie elewacji na obiektach zabytkowych, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, 3. dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I . Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie elewacji na obiektach zabytkowych, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 4. Wykaz osób pełniących przy realizacji zamówienia funkcję kierownika budowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do waściwej izby samorządu zawodowego 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B. stosuje się odpowiednio. II. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): - Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. - Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. - Dokumenty wymienione w pkt 3-4 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument - Dokument wymieniony w pkt 5 może być złożony przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie Doświadczenie, potencjał kadrowy, techniczny i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44 , pokój nr 227 tel. 071/ 777- 92-56, fax. 071/777-92-29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44 , pokój nr 227.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.