eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa sprzętu do odśnieżania oraz zwalczania śliskości zimowej do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim - realizacja 2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Mińsk Mazowiecki: Dostawa sprzętu do odśnieżania oraz zwalczania śliskości zimowej do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim - realizacja 2007r.
Numer ogłoszenia: 189719 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, fax 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do odśnieżania oraz zwalczania śliskości zimowej do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim dla potrzeb Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim - realizacja 2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ZADANIE nr 1: Dostawa pługa odśnieżnego typu średniego w ilości 1 szt. - ZADANIE nr 2: Dostawa rozsypywarki środków chemicznych i piasku piaskarki typu P-3 w wersji bez zbiorników do rozprowadzania solanki, w ilości 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.40 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.40 - Piaskarki Oryginalny kod CPV: 29.52.31.31 - Pługi odśnieżające lemieszowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZADANIE nr 1 - 600,00zł.,- (słownie: sześćset złotych) ZADANIE nr 2 - 1.500,00zł.,- (słownie jeden tysiąc pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24, ust. 1 do 10 oraz ust 2.8.4. 2. Zgodnie z art. 26, ust. 2 i ust. 4 oraz art. 44 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. oraz pkt 8.1., ppkt 2-3 niniejszej Instrukcji, Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia następujących szczegółowych warunków kadrowych, sprzętowych, technicznych i ekonomicznych udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca przedstawi na oferowany przez siebie sprzęt dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań europejskich i polskich norm i standardów, dopuszczających ten sprzęt do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem. 4. W przypadku składania oferty wspólnie przez podmioty działające na podstawie zawartej na piśmie umowy Konsorcjum (art. 23 ustawy), Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub - reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu, przy czym lider powinien spełniać co najmniej 50% wymaganych kryteriów. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników konsorcjum złoży w załączeniu do oferty dokumenty wymienione w punktach 9.3. do 9.6. oraz 9.9. i 9.10. niniejszej Instrukcji, jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy, Zamawiający żąda wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca ma obowiązek złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia, zgodnie z zapisem pkt 12.5. niniejszej Instrukcji. 7. Na podstawie art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, jak na załączonym DRUKU ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione formularze ofert (z treścią, jak na załączonym drukach). 2. Informacje ogólne o Wykonawcy - Załącznik nr 1 do formularza oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki - konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki - konsorcjum. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do 10 oraz ust. 2, pkt 1 do 4 ustawy, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 2 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej s.i.w.z. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych zgodnie z obowiązującymi europejskimi i polskimi normami oraz certyfikatami, dopuszczającymi sprzęt do poruszania się po drogach publicznych, wraz z oświadczeniem, że sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, nie wymaga żadnych dodatkowych dopłat i jest gotowy do eksploatacji. Ponadto zobowiązanie do dostarczenia, instrukcji obsługi oraz książki gwarancyjnej w języku polskim, oraz warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Wymienione powyżej informacje zostaną zawarte w wypełnionych przez Wykonawcę załącznikach: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - Załącznik nr 3, oraz Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - Załącznik nr 4. 6. Dane dotyczące Konsorcjum - Załącznik nr 5 do formularza oferty (jeżeli występuje, jeżeli nie - wpisuje się: nie dotyczy i załącza do oferty). 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach: 9.4., 9.5. niniejszej Instrukcji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.11. niniejszej Instrukcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki - pokój nr 1 - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pługa odśnieżnego typu średniego w ilości 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pługa odśnieżnego typu średniego w ilości 1 szt., spełniającego następujące parametry techniczno-użytkowe. - rok produkcji - 2007 (fabrycznie nowy) - szerokość odśnieżania - min. 2,7m -max. 3,2m - wysokość - ok. 1,0m - kąt skrętu pługa - ok. 30 stopni - ciężar pługa - ok. 600kg - odkładnica wykonana ze stali lub tworzywa sztucznego wraz z płytą czołowa do zamontowania na pojazdach nośnikach typu KAMAZ, LIAZ, JELCZ, MAN lub równoważnych, - sterowanie z kabiny kierowcy ( w kierunku pionowym i poziomym hydraulicznie lub pneumatycznie) - wyposażony w światła drogowe, światła obrysowe oraz folie odblaskową,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.31-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rozsypywarki środków chemicznych i piasku piaskarki typu P-3 w wersji bez zbiorników do rozprowadzania solanki, w ilości 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rozsypywarki środków chemicznych i piasku piaskarki typu P-3 w wersji bez zbiorników do rozprowadzania solanki, w ilości 1 szt. spełniającej następujące parametry techniczno-użytkowe: - rok produkcji - 2007 (fabrycznie nowa) - pojemność kosza (zasobnika na materiał chemiczny i uszorstniający) - ok. 4,5m3, - ładowność urządzenia - ok. 8 Mg - taśmowy lub ślimakowy sposób transportu materiałów chemicznych i uszorstniających z zasobnika zasypowego, - sterowanie rozruchem silnika, transmisji materiałów uszorstniajacych z kabiny kierowcy (hydrauliczne lub pneumatycznie), - kolor urządzenia - pomarańczowy - lampa błyskowa ostrzegawcza koloru pomarańczowego - 1 szt. - urządzenie przystosowane do zamontowania na nośniku podstawowym samochodzie skrzyniowym typu KAMAZ, LIAZ, JELCZ, MAN lub równoważnych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.