eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Jelenia Góra: Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ)
Numer ogłoszenia: 1896 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 5 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ), tj.:Pakiet nr 1 -Dezynfekcja powierzchni CPV 39830000-9, Pakiet nr 2 -Dezynfekcja skóry, antyseptyka ran, błon śluzowych CPV 33631600-8, Pakiet nr 3 -Preparaty do profesjonalnej pielęgnacji skóry dla pacjentów w hospicjum np. Menalind Professional CPV 33711500-2, Pakiet nr 4 -Dezynfekcja i pielęgnacja rąk CPV 33741000-6; Pakiet nr 5 -Dezynfekcja maszynowa oraz manualna narzędzi, środki piorące CPV 39830000-9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.15.00-2, 33.74.10.00-6, 39.83.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium:Pakiet nr 1- 1 870,00 zł, Pakiet nr 2- 790,00 zł, Pakiet nr 3- 310,00 zł, Pakiet nr 4- 630,00 zł, Pakiet nr 5- 2 970,00 zł, a) wadium ma być wniesione do dnia 10.01.2014 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) b).oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium będzie odrzucona,c) wadium wnoszone w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a) Ustawy pzp. e) Wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego f) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, g) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 d) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. h) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli:- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony , jeżeli wykonawca wykaże , iż posiada niezbędne zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać : a. wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b. potwierdzenie wniesienia wadium c. szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), również w formie elektronicznej (Excel) na płycie CD. U w a g a : C e n a ma b y ć w y r a ż o n a w P L N, cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku ( Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych) d. określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: max 48 godzin, dostawa na cito 24 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 e.określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 60 dni) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, f.określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (wymagane terminy zostały określone w pkt.2p SIWZ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2, g.określenie stałości cen (min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, h.oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, k. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej l. dot. wszystkich pozycji asortymentowych - w celu bezspornej identyfikacji zaoferowanego asortymentu należy do oferty dołączyć Katalogi lub prospekty w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierające opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum działania, pojemność, stężenie roztworu roboczego potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego oraz należy wskazać, których pakietów i pozycji asortymentowych dotyczy dołączony dokument (należy opisać w/w dokumenty numerem i pozycją pakietu);m.dołączyć karty charakterystyki produktów niebezpiecznych (opisać numerem i pozycją pakietu) - dotyczy środków zakwalifikowanych jako produkty biobójcze - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252 tekst jednolity) w związku z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm.) n.dołączyć karty Charakterystyki Produktu Leczniczego do produktów zarejestrowanych jako preparaty lecznicze (opisać numerem i pozycją pakietu) o. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, posiadają wymagane prawem atesty i dopuszczenia w służbie zdrowia na rynku polskim oraz że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym i w każdym czasie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty w wyznaczonym terminie p. dołączyć oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego Wykonawca w każdym czasie w trakcie czasu związania ofertą dostarczy w ciągu 3 dni roboczych bezzwrotne próbki zaoferowanego asortymentu gotowe do użycia q.dołączyć załączniki do SIWZ z zakresu nr 7-10, w zależności od pakietu, na który składana jest oferta Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §3 ust. 3, § 4 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.C.S.K.J w Jeleniej Górze (kod. poczt.58-506), ul. Ogińskiego 6, Dział Zam Publ. i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dezynfekcja powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Dezynfekcja powierzchni 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dezynfekcja skóry, antyseptyka ran, błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Dezynfekcja skóry, antyseptyka ran, błon śluzowych 13 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Preparaty do profesjonalnej pielęgnacji skóry dla pacjentów w hospicjum np. Menalind Professional.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Preparaty do profesjonalnej pielęgnacji skóry dla pacjentów w hospicjum np. Menalind Professional 7 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dezynfekcja i pielęgnacja rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Dezynfekcja i pielęgnacja rąk 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dezynfekcja maszynowa oraz manualna narzędzi, środki piorące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Dezynfekcja maszynowa oraz manualna narzędzi, środki piorące 29 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.