eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Zblewo: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO
Numer ogłoszenia: 189693 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177255 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społeczej, ul. Główna 17, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 58 562 3735, faks 58 562 3736.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ZBLEWO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług opiekuńczych. Zakres usług uzależniony jest od stanu zdrowia podopiecznego oraz jego sytuacji rodzinnej. 1.1. Dokonywanie zakupów: -artykułów spożywczych i innych niezbędnych w gospodarstwie domowym, -leków na recepty. 1.2. Dokonywanie opłat (np. za utrzymanie mieszkania, ubezpieczenie i inne niezbędne). 1.3. Rozliczanie się z podopiecznymi z wydanych pieniędzy - prowadzenie zeszytu wydatków. 1.4. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety w tym jednego posiłku gorącego. 1.5. Dostarczenie posiłku. 1.6. Pomoc przy spożywaniu posiłku. 1.7. Utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego, służącego podopiecznemu. 1.8. Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych. 1.9. Pranie bielizny osobistej oraz lekkiej odzieży podopiecznego. 1.10. Dbanie o czystość bielizny pościelowej i ciężkiej odzieży podopiecznego (oddawanie do pralni). 1.11. Palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody. 1.12. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy: -wykonywanie porządków bieżących, -mycie okien (raz na trzy miesiące). 1.13. Organizowanie spacerów. 1.14. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych i kulturalnych (dostarczania prasy, książek, czytanie, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do wykonywania robótek ręcznych), podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną. 1.15. Załatwianie niezbędnych spraw urzędowych. 1.16. Towarzyszenie podczas wizyt u lekarza i zajęć terapeutycznych oraz w powrocie do domu. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 2.1 Usługi opiekuńcze będą świadczone w od poniedziałku do niedzieli, w uzasadnionych jednak sytuacjach w zależności od stanu zdrowia, wieku, warunków rodzinnych i bytowych podopiecznego w uzgodnieniu z zamawiającym, usługi te mogą być również świadczone w dni ustawowo wolne od pracy. 2.2. Zamawiający wskaże wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z usług opiekuńczych objętych niniejszym zamówieniem, określając jednocześnie następujące dane: -nazwisko i imię oraz adres świadczeniobiorcy; -rodzaj przyznanych usług opiekuńczych; -ilość przyznanych godzin; -okres na jaki przyznane zostały usługi; -stawkę odpłatności za jedną godzinę usługi oraz odpłatność miesięczną, jaką będzie ponosiła osoba korzystająca z usług; -szczegółowy zakres wykonywanych czynności. 2.3. Przyznanie usług opiekuńczych następuje w formie imiennej decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika GOPS. 2.4. Wykonawca na podstawie otrzymanej od zamawiającego decyzji administracyjnej zobowiązuje się do wykonywania świadczenia usług. 2.5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres zleconych usług, zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz z zawartą umową. 2.6. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, odpowiednie predyspozycje oraz przeszkolone przez wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie. 2.8. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej z usług, która ma lub mogłaby mieć wpływ na ich realizację. 2.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. 2.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji umowy przez wykonawcę, w tym: -kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy w miejscu świadczenia usług (tj. w miejscu zamieszkania osób), -prawa do bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których wykonawca świadczy usługi, -prawa do przekazywania tym osobom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości wykonywanych czynności, -prawa występowania do wykonawcy o zmianę osoby wykonującej usługi. Usługa świadczona będzie w wymiarze 33.600 godzin w czasie trwania umowy, na rzecz ok. 20 osób miesięcznie wskazanych przez zamawiającego, przez 7 dni w tygodniu. Liczba godzin usług opiekuńczych 33.600 jest szacunkową daną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby świadczonych w/w godzin usług opiekuńczych w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych, czyli rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. Jedna godzina świadczonych usług równa się jednej godzinie zegarowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Działalność Opiekuńcza SOS Bernadeta Wardyn, ul. Główna 6, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 327936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 351456,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.