eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Kozienice: Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 189684 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Zdziczów 1, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6146699, faks 048 6146691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kozienice.sisco.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.kozienice.sisco.info; www.pupkozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Kurs obsługi komputera od podstaw dla 15 osób bezrobotnych finsowany ze środków Funduszu Pracy dla Powiatowego Urzedu Pracy w Kozienicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Za Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania będącej przedmiotem zamówienia działalności, Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej uaktualniony na rok 2009 / - wymóg art. 20 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity - Dz. U. Nr 69 z 2008r. poz.415 z późń. zm./. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Za Wykonawcę, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli co najmniej 2 szkolenia grupowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000zł w jednym z niżej podanych zakresu: - podstawy obsługi komputera; c. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i; Za Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponować: do realizacji części teoretycznej i praktycznej szkolenia: salą szkoleniową dla minimum 15 uczestników szkolenia, wyposażoną w pomoce i środki dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia /między innymi projektor multimedialny, laptop, ekran ręczny lub tablicę naścienną lub flipchart/ i zapewni każdemu z uczestników szkolenia podręczniki lub skrypty edukacyjne , materiały piśmiennicze oraz dysponował będzie 15 stanowiskami komputerowymi, po jednym dla każdego z uczestników szkolenia, z pełnym oprogramowaniem koniecznym do realizacji szkolenia. d. Dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Za Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej trzema wykładowcami, którzy będą posiadać osoby: j eden z poniżej wymienionych poziomów wykształcenia: Do części teoretycznej: -co najmniej jedna osobę posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń komputerowych do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego Do części praktycznej trzy osoby posiadające co najmniej jedno z niżej wymienionych poziomów wykształcenia: - wyższe informatyczne oraz posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń komputerowych do przeprowadzenia szkolenia praktycznego w zakresie przedmiotu zamówienia, - wykształcenie wyższe (w tym licencjackie) lub średnie kierunkowe; - posiadają doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń nauczania w zakresie podstawy obsługi komputera (min. przeprowadzenie jednego szkolenia lub min. jeden rok szkolny nauczania informatyki w szkole - w przypadku nauczycieli informatyki) (należy wypełnić zał. Nr 5 do SIWZ) e.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Za Wykonawcę, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna Wykonawcę, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 15.000zł; okres ubezpieczenia musi obejmować termin realizacji zamówienia. f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wraz z aktualizacją na 2009r. - zgodnie z art. 20 ust. 1 i ust. 7 ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity - Dz. U. Nr 69 z 2008r. poz.415 z późń. zm./ oraz § 4.1. pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004r. Nr 236 poz. 2365). 5. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na sumę co najmniej 15000 zł obejmującą termin realizacji zamówienia 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowanych grupowych szkoleń komputerowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. załączenia referencji dotyczących wszystkich wykazanych w wykazie usług szkoleniowych. W wykazie należy uwzględnić wyłącznie szkolenia grupowe. Referencje powinny zawierać informacje o wartości, datach realizacji, przedmiocie wykonania oraz odbiorcach. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli dotyczy. 9. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli dotyczy 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kozienice.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Kozienicach ul. Zdziczów 1 26-900 Kozienice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Kozienicach ul. Zdziczów 1 26-900 Kozienice pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.