eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Wymiana urządzeń uzdatniających wodę w istniejącej stacji wodociągowej o wydajności 320m3/d Qmax = 20m3/h zlokalizowanej w m. Sarbinowo na działce o numerze ewidencyjnym 269/5 obręb Sarbinowo



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Dębno: Wymiana urządzeń uzdatniających wodę w istniejącej stacji wodociągowej o wydajności 320m3/d Qmax = 20m3/h zlokalizowanej w m. Sarbinowo na działce o numerze ewidencyjnym 269/5 obręb Sarbinowo
Numer ogłoszenia: 189678 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Droga Zielona 1, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603095, fax 095 7603095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwik.debno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana urządzeń uzdatniających wodę w istniejącej stacji wodociągowej o wydajności 320m3/d Qmax = 20m3/h zlokalizowanej w m. Sarbinowo na działce o numerze ewidencyjnym 269/5 obręb Sarbinowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowany proces technologiczny obejmuje wykonanie w czynnej SUW: - technologię uzdatniania wody, - instalację technologiczna i wod.-kan. , - roboty budowlane i wykończeniowe, (licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m w kolorze popiel, pozostałą część pomalować w kolorze białym, farbą emulsyjną), - sterowanie i automatykę ( kable zasilające, sterownicze i pomiarowe,instalacja oświetleniowa ,sterowania poszczególnych odbiorników na terenie suw, obwody pomiarowe, obwody zasilania). Szczegółowy zakres robót instalacji elektrycznej, sterowania i automatyki określony jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są: -niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia ( dalej siwz ) - dokumentacja projektowa, - przepisy prawa, - obowiązujące normy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u Pzp.a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali tzn. rozpoczęli i zakończyli roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia c. Dysponujący potencjałem technicznym do wykonania zamówienia d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a). Oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według - załącznika nr 2. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębnie przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz według załącznika nr 4, w którym należy podać wykonane roboty budowlane (3 roboty o wartości nie mniejszej niż wartość podana w ofercie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty, wartości netto i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( dokumenty te muszą określać zakres robót, termin ich wykonania miejsce wykonania oraz wartość netto ). d) Charakterystykę firmy według załącznika n r 3 ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e) Dokument stwierdzający, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i aktualne zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. f) Oświadczenie o podwykonawstwie według - załącznika nr 5 g) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych . 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę w/w dokumentów , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 3. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy b)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.VI ust. 1 lit.a,b, c, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie c)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę,osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopie dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik.debno.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Droga Zielona 1 74-400 Dębno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Droga Zielona 1 74-400 Dębno pokój 116.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.