eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Mielec: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec
Numer ogłoszenia: 189654 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124056 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Mielec, ul. Partyzantów 11, 39-300 Mielec, woj. , tel. 017 5825452, 5825190, faks 017 5825452.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Mielec, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 3162/3 w Mielcu, w oparciu o dokumentację budowlaną w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty rozbiórkowe schodów, części ścian, podłóg wraz z posadzkami, pokrycia dachu, kominów ponad dachem, wykonanie pokrycia dachu panelem z blachy płaskiej, kominów ponad dachem, nowych ścian, ułożenie płytek posadzkowych, ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana okien, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, ocieplenie budynku, przebudowę instalacji elektrycznej, sanitarnej, c. o., wod - kan, teletechnicznej, komputerowej, antywłamaniowej, pożarowej 2) pełną obsługę geodezyjną łącznie z operatem geodezyjnym powykonawczym, 3) przygotowanie dokumentów odbiorowych i do zgłoszenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), 5. Wykonawca staje się posiadaczem odpadów powstałych podczas wykonywania robót, oraz zobowiązuje się na własny koszt; wywieźć i zutylizować odpady, oznakować strefy niebezpieczne budowy, strzec mienia na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 6. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ, którego częścią są warunki techniczne wykonania i odbioru robót - specyfikacje techniczne. 7. Zakres robót został określony w projekcie oraz w niniejszej specyfikacji i stanowi podstawę do wykonania wyceny i sporządzenia oferty. 8. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z niepełnego zapoznania się Wykonawcy z posiadaną dokumentacją projektową. UWAGA: W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót, a projektem obowiązują zapisy zawarte w projekcie. 9. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub aprobatę techniczną. 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana LISBID S.C. Lis Damian, Lis Łukasz, ul. Metalowców 4, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1392376,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1131059,69

  • Oferta z najniższą ceną: 1127169,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1467083,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.