eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Rzeszów: Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer ogłoszenia: 189619 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych ujęta w 5-ciu częściach 2.Wymagane parametry przedmiotu zamówienia oraz ich ilości, określa załączniki nr 1a1 - 1a5 do SIWZ (część 1 - część 5) - formularze cenowe. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty nie może zmieniać ilości oraz parametrów podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.: Część I - Odczynniki podstawowe - 364 pozycji Część II - Odczynniki i materiały do biochemii - 218 pozycji Część III - Odczynniki pozostałe - 251 pozycji Część IV - Szkło i plastiki laboratoryjne - 247 pozycji Część V - Pozostały sprzęt laboratoryjny - 115 pozycji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a1 - 1a5 do SIWZ - formularze cenowe. Przedmiot zamówienia obejmuje transport, rozładunek, dostawę odczynników, testów, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz materiałów pomocniczych do Pracowni Laboratoryjnych poszczególnych jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz pokrycie usługi kurierskiej związanej z ew. zwrotem opakowań po odczynnikach kaucjonowanych i niekaucjonowanych. Wykonawca przy dostawie powinien dostarczyć stosowne certyfikaty jakości a w przypadku substancji niebezpiecznych także Karty charakterystyki, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy przedstawić Certyfikat jakości ISO 9001 Wykonawcy. Przedstawiona ilość jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. Z tytułu nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia. 5. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE Zamawiający określając przedmiot zamówienia wskazał nazwy handlowe, jednocześnie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. W przypadkach gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zastosował numer katalogowy lub określenia wskazujące producenta (w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, określając klasę sprawdzonego już przez użytkownika konkretnego produktu) - dopuszcza jednocześnie zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający podkreśla, że produkt równoważny z uwagi na swą jakość, czystość i skład chemiczny - nie może pogorszyć osiągniętych wyników i nie może być niższy od jakości produktów wskazanych w zał. nr 1a do siwz - formularz cenowy. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności, muszą być o takich samych lub lepszych parametrach, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Odczynniki muszą być tożsame pod względem charakterystyki analitycznej; pozwalać na kontynuację badań laboratoryjnych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur) , w tym np. kalibracji urządzeń. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do Oferty niezbędnych dokumentów - szczegółowych specyfikacji technicznych, certyfikatów analizy aktualnie dostępnych serii lub innych równoważnych dokumentów dla produktów wskazanych przez Zamawiającego jak i proponowanych przez Wykonawcę z wyszczególnionymi cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność obu produktów, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, z tego powodu w przypadkach spornych, kosztami badania równoważności obciążony będzie Wykonawca. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, informujemy, iż w trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może także żądać dostarczenia próbek tych produktów. Ocena równoważności będzie przeprowadzana przez niezależną instytucję, która wykonuje takiego typu analizy. Wykonawca udzieli gwarancji na produkty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z gwarancją producenta lub jego przedstawicielstwa w Polsce. Termin ważności produktu w dniu dostarczenia do URz nie powinien być krótszy od 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Wykonawca wypełnia i dołącza do oferty stosowne oświadczenie, w którym gwarantuje, że Zamawiający otrzyma produkt o parametrach nie gorszych parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ - zał. nr 1a. Oświadczenie równoważności produktu - załącznik nr 1b do SIWZ; Powyższe wymagania są zgodne z treścią art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.. 759 z późn. zm.) - nakładającego na Wykonawcę oferującego rozwiązania równoważne - wymóg wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy 3.Oświadczenie Wykonawcy (w przypadku składania oferty równoważnej) 4.Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5.Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia której zmiana dotyczy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego asortymentu, po warunkiem zaprzestania jego produkcji (fakt ten musi zostać udowodniony przez Wykonawcę) i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na dostarczanie innego asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, Al. Rejtana 16 C , Dział Zamówień Publicznych, pokój 26c.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Odczynniki podstawowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki podstawowe - 364 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki i materiały do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i materiały do biochemii - 218 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki pozostałe - 251 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkło i plastiki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło i plastiki laboratoryjne - 247 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozostały sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostały sprzęt laboratoryjny - 115 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.