eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Dostawa i montaż stylizowanych mebli sądowych na salę rozpraw nr 1 w Sądzie Rejonowym w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Szczytno: Dostawa i montaż stylizowanych mebli sądowych na salę rozpraw nr 1 w Sądzie Rejonowym w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 189578 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Sienkiewicza 8, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6242491, fax 089 6242491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stylizowanych mebli sądowych na salę rozpraw nr 1 w Sądzie Rejonowym w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego w Szczytnie wybudowany został w drugiej połowie XIX (1865-1867). W latach 2005-2007 został poddany kapitalnemu remontowi. W budynku znajduje się jedna z największych sal rozpraw jakie można spotkać w sądach rejonowych w Polsce - o pow. ok. 125m2 i wysokości ok. 6,5 m. W trakcie prac remontowych odrestaurowano zabytkowy belkowy drewniany strop pochodzący z pierwotnego wyposażenia obiektu. Wykonano także dostosowane do zabytkowego charakteru wnętrza sali oświetlenie - mosiężne żyran-dole i kinkiety przyścienne nawiązujące stylem do stropu. Posadzka pokryta została parkietem dębowym. W rezultacie wnętrze nabrało reprezentacyjnego charakteru i obecnie zachodzi konieczność wyposażenia sali rozpraw w stylowe meble o odpowiednich dla mebli sądowych walorach użytkowych oraz nawiązujących stylem do pozostałych elementów wyposażenia. zestawienie ilościowe mebli: 1. stół sędziowski - 1 szt. - dł . 3500 mm, szer. 900 mm, wys. 780mm ( z wysuwanym blatem - tacką - pod monitor), 2. stolik dla protokolanta( przystawka do stołu sędziowskiego) dł.900 szer. 550 wys. 730 ( z półką pod drukarkę), 3. fotele sędziowskie - 3 szt. ( środkowy wyższy, typowe wymiary), 4. fotel (krzesło) dla protokolanta (bez podłokietników), 5. pulpit dla świadka - 1 szt., 6. ława dla oskarżonych (zamykana) - 2 sztuki dł. 1800 do zestawienia w jeden zestaw lub 1 sztuka długości 3600 , szer. 1020 mm, wys. oparcia maks 950mm, 7. stoły dla stron - 4 szt. , dł. 1800mm, szer. 500mm, wys. 750mm, 8. ławy dla stron 6 sztuk dł.1800, 9. ławy dla publiczności- 4 szt. dł. 3000, 10. ławy dla publiczności - 4 szt. dł. 2800, Wymagany materiał - lite drewno dębowe /niektóre elementy mogą zostać wykonane z płyty drewnianej z okleiną dębową, jeżeli jest to uzasadnione technologicznie/ wybarwione na kolor zgodny z kolorem zabytkowych belek stropowych. Szczegóły dotyczące koloru zostaną uzgodnione z wybranym wykonawcą. Na wyeksponowanych powierzchniach mebli konieczne jest umieszczenie elementów dekoracyjnych - snycerki, nawiązujących do dekoracji elementów stropu (rzeźbień belek stropowych). W szczególności zdobienia snycerskie powinny zostać umieszczone na: - frontach i wyeksponowanych bokach stołu sędziowskiego - min. 3 pola zdobień snycerskich - frontach stołów dla stron - min. po 1 polu zdobień snycerskich na każdym froncie stołu, - koronach foteli sędziowskich - min. po 1 polu zdobień snycerskich, - froncie pulpitu dla świadka - min. 1 pole zdobień snycerskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum jedną dostawę polegającą na dostawie drewnianych mebli stylowych zdobionych ręczną snycerką o wartości dostawy, co najmniej równej kwocie 50 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzu-pełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Projekt mebli w postaci opisowej i graficznej, przestawiający wygląd poszczególnych mebli oraz szkice elementów snycerskich. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4) Wykaz dostaw mebli wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie musi polegać na wykonaniu dostawy drewnianych mebli stylowych zdobionych ręczną snycerką o wartości dostawy co najmniej równej kwocie 50 000 zł oraz musi być potwierdzona dokumentami od zleceniodawców o jej zakończeniu i należytym wykonaniu - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Szczytnie, 12 -100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 8, tel. 089 624 24 91, faks 089 624 24 91.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Szczytnie ul. Sienkiewicza 8, 12-100 Szczytno pok. 301..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.