To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-26
Sosnowica: Przebudowa budynku gospodarczego Brzeziczno.
Numer ogłoszenia: 189543 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147537 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gospodarczego Brzeziczno..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Przebudowa budynku gospodarczego Brzeziczno 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego położonego na terenie działki nr 203 w gminie Ludwin obręb ewidencyjny Uciekajka. Po przebudowie budynek posiadał będzie następujące parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy 133,67 m2 Powierzchnia użytkowa 73,03 m2 Kubatura 365,87 m3 Wysokość 5,06 m W ramach przebudowy zmianie będą podlegały: - ściany konstrukcyjne parteru - strop nad parterem - nadproża nad drzwiami i oknami - kominy wentylacyjne i dymowe - konstrukcja dachowa i pokrycie dachem - okna i drzwi - instalacja elektryczna 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: - 45220000-2 roboty budowlane w zakresie budynków - 45211300-2 roboty budowlane w zakresie budowy domów - 45262500-6 roboty murarskie i murowe - 45410000-4 tynkowanie - 45261210-9 pokrycie dachu - 45111300-1 roboty rozbiórkowe - 45261100-5 wykonywanie konstrukcji dachowych - 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 5. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 6. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. d. Wykonawca zapewni sobie dostęp do wody oraz energii elektrycznej własnym staraniem i na własny koszt. 7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 9. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. 11. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi wynosi 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami - zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.21.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy Mariusz Świeca
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy Mariusz Świeca
- Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Świeca Mariusz, Konwaliowa 7, 22-235 Hańsk Pierwszy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242223,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178281,19
Oferta z najniższą ceną: 178281,19 / Oferta z najwyższą ceną: 228681,40
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.