eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Nowa Sarzyna: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 18952 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łukasiewicza 2, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 717 81 69, faks 17 717 81 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.nowasarzyna.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie realizującego projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na realizację zadania składają się następujące szkolenia: a) opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych( min. 120 godz. dla 1 BO), opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych + prawo jazdy kat. B (min. 120 godz. + 60 godz. dla 2 BO) b) kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej (min. 220 godz. + 70 godz. + 8 godz. dla 2 BO), kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej + prawo jazdy kat. B (min. 220 godz. + 70 godz. + 8 godz. + 60 godz. dla 1 BO) c) kosmetyczka (min. 220 godz. dla 2 BO), kosmetyczka + prawo jazdy kat. B (min. 220 godz. + 60 godz. dla 1 BO) d) prawo jazdy kat. C + E (min. 45 godz. dla 1 BO) e) sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych (min. 100 godz. dla 3 BO) f) operator koparko ładowarki + HDS do zdejmowania palet (min. 202 godz. + min. 34 godz. dla 1 BO) g) spawacz metody MAG, TIG (min. 120 godz. + 100 godz. dla 2 BO), spawacz metody MAG, TIG + prawo jazdy kat. B (min. 120 godz. + 100 godz. + 60 godz. dla 4 BO) h) kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (min. 245 godz. dla 2 BO) i) język migowy: I stopień: podstawowy (min. 60 godz. dla 2 BO), II stopień: średniozaawansowany (min. 60 godz. dla 2 BO), III stopień: zaawansowany (min. 60 godz. dla 2 BO) j) kurs ADR podstawowy w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych (min. 24 godz. dla 1 BO), kurs ADR w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych w cysternach (min. 16 godz. dla 1 BO). Zastrzega się możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia, wówczas Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za realnie wykonaną usługę i poniesione koszty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • tak, w zakresie ilości osób uczestniczących w szkoleniu do 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. z 2014 r. poz. 781), jeżeli jest wpisany do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572) w przypadku kursu na kwalifikowanego pracownika ochrony oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 3 usług w zakresie organizacji szkoleń zawodowych o tematyce objętej niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być poparte dokumentami potwierdzającymi/stwierdzającymi, iż zamówienie zostało wykonane w sposób należyty);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) cena oferty (załączniki nr 1), 2) oświadczenie o liczbie przeszkolonych osób min. 10 osób i zdanych egzaminach w zakresie każdego rodzaju szkolenia (załącznik nr 6), 3) informacja o podwykonawcach - należy opisać komu i w jakiej części Wykonawca powierza podwykonawstwo, 4) program szkolenia - zawierający nazwę szkolenia, liczbę godzin szkolenia - zakres merytoryczny w tym godziny zajęć praktycznych i teoretycznych. Ponadto należy podać miejscowość, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz nazwę miejsca szkolenia zajęć teoretycznych i praktycznych - preferowana miejscowość, położona w powiecie leżajskim, 5) akredytacja kuratorium oświaty (jeżeli wykonawca posiada) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 227, poz. 2247 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Akredytacja kuratorium oświaty - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.nowasarzyna.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie, ul. Łukasiewicza 2, 37 - 310 Nowa Sarzyna, pokój nr 17, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30 Tel./Fax 177178169.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie, 37 - 310 Nowa Sarzyna, ul. Łukasiewicza 2, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Czas na aktywność w mieście i gminie Nowa Sarzyna współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych, opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych + prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych( min. 120 godz. dla 1 BO), opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych + prawo jazdy kat. B (min. 120 godz. + 60 godz. dla 2 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej, kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej + prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej (min. 220 godz. + 70 godz. + 8 godz. dla 2 BO), kucharz + obsługa gastronomiczna przyjęć okolicznościowych i kasy fiskalnej + prawo jazdy kat. B (min. 220 godz. + 70 godz. + 8 godz. + 60 godz. dla 1 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kosmetyczka, kosmetyczka + prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kosmetyczka (min. 220 godz. dla 2 BO), kosmetyczka + prawo jazdy kat. B (min. 220 godz. + 60 godz. dla 1 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prawo jazdy kat. C + E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawo jazdy kat. C + E (min. 45 godz. dla 1 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych (min. 100 godz. dla 3 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: operator koparko ładowarki + HDS do zdejmowania palet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: operator koparko ładowarki + HDS do zdejmowania palet (min. 202 godz. + min. 34 godz. dla 1 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: spawacz metody MAG, TIG, spawacz metody MAG, TIG + prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spawacz metody MAG, TIG (min. 120 godz. + 100 godz. dla 2 BO), spawacz metody MAG, TIG + prawo jazdy kat. B (min. 120 godz. + 100 godz. + 60 godz. dla 4 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (min. 245 godz. dla 2 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: język migowy: I stopień: podstawowy, II stopień: średniozaawansowany, III stopień: zaawansowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: język migowy: I stopień: podstawowy (min. 60 godz. dla 2 BO), II stopień: średniozaawansowany (min. 60 godz. dla 2 BO), III stopień: zaawansowany (min. 60 godz. dla 2 BO).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kurs ADR podstawowy w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych, kurs ADR w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych w cysternach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs ADR podstawowy w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych (min. 24 godz. dla 1 BO), kurs ADR w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych w cysternach (min. 16 godz. dla 1 BO)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 30
    • 3. Akredytacja kuratorium oświaty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.