eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ FRAGMENTU JEZDNI UL. NA SZAŃCACH W GDAŃSKU PRZY ZASTOSOWANIU BETONU ASFALTOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Gdańsk: NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ FRAGMENTU JEZDNI UL. NA SZAŃCACH W GDAŃSKU PRZY ZASTOSOWANIU BETONU ASFALTOWEGO
Numer ogłoszenia: 189527 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ FRAGMENTU JEZDNI UL. NA SZAŃCACH W GDAŃSKU PRZY ZASTOSOWANIU BETONU ASFALTOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje naprawę fragmentu nawierzchni bitumicznej jezdni ul. Na Szańcach w Gdańsku : - nawierzchnia bitumiczna - 1650.0 m2 - krawężniki betonowe 15/30 - 470,0 mb - chodnik płyt betonowych 35x35x5 na podbudowie betonowej z betonu B-7,5 MPa gr. 10 cm - 255,0 m2 - obrzeża betonowe 30x8 - 170,0 m2 - bariera ochronna stalowa SP-6 - 300,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.000 ZŁ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał nawierzchnie bitumiczne z zastosowaniem betonu asfaltowego w ilości nie mniejszej niż 5.000 m2 , potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. 2. Wskaże osobę - kierownika budowy, branży drogowej posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. 3. oświadczy, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp- zał. 1a. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. spełnienie warunku pkt 1..należy udokumentować poprzez wykazy robót sporządzone wg wzoru - zał 1b SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego pkt 2. należy udokumentować poprzez oświadczenie wykonawcy zgodnie z zał. 1c SIWZ, uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w załączeniu. Spełnienie warunku 3. oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp- zał. 1a. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). . Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1,2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, spełnia wymogi art. 22 ust.1 ustawy - zgodnie z zał. 1a. .Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (potwierdzające oświadczenie zawarte w zał. 1a). Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . Aktualne informacje (dane zawarte aktualne) z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - dot. urzędujących członków władz. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,3.1.,3.2., 3.3. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 24.05.2006r Nr 87, poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk budynek B pokój nr 25 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.