Warszawa: Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW.
Nr postępowania: ZP/U/KK/47/14
Numer ogłoszenia: 189507 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW. Nr postępowania: ZP/U/KK/47/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych PW. 1.1. Katalog o PW i wydziałach, 2 wersje językowe PL i EN: nakład wersja PL - 1000 egzemplarzy, EN - 1000 egzemplarzy, pakowane po 200 egz., format: A5; środki: 20 stron +/- 4 strony, kolor 4+4, papier kreda mat 170 g; okładka: 4 strony 4+4, kreda mat 300 g, folia matowa 1+0; oprawa: zeszytowa; 1.2. Ulotka wydarzenia organizowane przez PW: nakład 500 sztuk, format: A4, łamanie na 3 do środka (1/3 A4), ulotka dostarczona w formie złożonej, papier: kreda mat 170 g, kolor: 4+4, folia matowa 1+1; 1.3. Ulotki zakładki Wydziały PW (20 wersji odpowiadających 20 wydziałom PW): nakład 10 000 sztuk = 20 rodzajów x 500 sztuk, pakowane po 500 szt. wydziałami, wymiary: 50 mm szer. x 180 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor: 4+4; 1.4. Ulotka zakładka ogólnouczelniana: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor 4+4; 1.5. Ulotka zakładka studia w języku angielskim: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1; kolor 4+4; 1.6. Ulotka zakładka studia w języku rosyjskim: nakład 1000 sztuk, wymiary 50 mm szer. x 200 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1, kolor 4+4; 1.7.Teczki ofertowe PL i EN w formacie A4: nakład 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, grzbiet 5 mm, karton 350 g, folia matowa 1+0, kolor: 4+0, teczka drukowana według wykrojnika (Rysunek 1); 1.8. Imienne wizytówki Biura ds. Promocji i Informacji PW (7 typów) w dwóch wersjach językowych PL i EN: 7 typów po 100 sztuk (50 PL, 50 EN), wymiary: 90 mm szer. x 50 mm wys., papier: kreda mat 350 g, folia matowa 1+1, kolor 4+0; 1.9. Notes z nadrukiem + okładka, w dwóch wersjach językowych PL i EN: nakład 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, format A5; okładka: kolor 4+0, kreda mat 250 g, folia matowa 1+0; spód: karton usztywniający notes 350 g; środek: papier offset 90 g, druk 2+0; objętość: 50 kartek; klejony w blok na krótszej krawędzi; 1.10. Roll-up kierunki studiów (2 wersje językowe PL i EN) oraz roll-up ogólnouczelniany (2 wersje językowe PL i EN), nakład: po 2 sztuki każdej wersji językowej, tj. 2 x roll-up ogólnouczelniany PL, 2 x roll-up ogólnouczelniany EN, 2 x roll-up kierunki studiów PL, 2 x roll-up kierunki studiów EN; wymiary: 85 cm szer. x 200 cm wys., wysokiej jakości druk na materiale smart, kolor: 4+0, składany maszt + górna listwa mocująca, kaseta z mechanizmem samozwijającym - stabilna, podparta w 2 punktach (2 nóżki), waga: max 3,5 kg, torba transportowa w komplecie, gwarancja 24 miesiące; 1.11.Torba bawełniana naturalna/ecru, wersja językowa PL i EN: nakład - 500 sztuk PL, 500 sztuk EN, materiał - surówka bawełniana naturalna o gramaturze 150g/m2; uchwyt - bawełniany naturalny długi ok. 70 cm; nadruk - dwustronny 2 kolory pantone (2+2) na całości torby (Rysunek 2); rozmiar - 38 cm szer. x 42 cm wys; 1.12. Koszulka męska bawełniana z nadrukiem, wersja językowa PL i EN: nakład - 600 sztuk PL (300 kolor biały, 300 kolor czarny), 600 sztuk EN (300 kolor biały, 300 kolor czarny) - 100% bawełna, gramatura 190g/m2, nadruk 2+0, obszar zadruku na całości koszulki, okrągły dekolt, rozmiary: M, L, XL; Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Druk i produkcję materiałów promocyjnych na podstawie projektów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego. b) Wykonawca sprawdzi wszystkie otrzymane od Zamawiającego projekty graficzne pod względem technicznym i je zatwierdzi. W przypadku nieprawidłowości przygotuje poprawne technicznie pliki. c) Wykonawca przedstawi zamawiającemu co najmniej 4 próbki papieru bądź innego materiału do wyboru, do druku bądź produkcji każdej wymienionej powyżej pozycji (z wyłączeniem roll-upów). d) Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików z projektami graficznymi wydrukuje i dostarczy do Zamawiającego po 1 egzemplarzu próbnym dla każdej pozycji do akceptacji. W przypadku braku akceptacji wydruku próbnego przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do poprawienia wydruku i dostarczenia kolejnych egzemplarzy próbnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. e) Od Wykonawcy wymagany jest transport materiałów do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Baza dostawy: franco magazyn Biura ds. Promocji i Informacji PW, Gmach Główny Politechniki Warszawskiej, 00-661 Warszawa, Plac Politechniki 1, tzn. wszystkie koszty i ryzyka do franco ponosi Wykonawca.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy o łącznej wartości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku materiałów promocyjnych, np. ulotki, plakaty itp., o wartości minimum 30 000 złotych brutto łącznie.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania zespołem co najmniej 2 osób posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w usługach drukarskich i powiązanych. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC), na sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców - oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11; 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy, wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy składają pełnomocnictwo lub umowę spółki cywilnej; 5.3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1c do Formularza oferty; 5.4. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1d do Formularza oferty; 5.5.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku materiałów promocyjnych, np. ulotki, plakaty itp., o wartości minimum 30 000 zł brutto łącznie, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza oferty. 5.6 Wykonawca przedstawi, że ma do dyspozycji odpowiedni wykwalifikowane osoby które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe: dysponuje zespołem co najmniej 2 osób posiadających 2-letnie doświadczenie w pracy w usługach drukarskich i powiązanych należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza oferty 5.7. Wypełniony szczegółowymi danymi oraz opisany załącznik nr 4 Formularz cenowy, w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA:Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji: 1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), 2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, 3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 1) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; 2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; 3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; 4) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; 5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; 6) inne wydarzenia losowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Administracja Centralna w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój 204, ul. Noakowskiego18/20, 00-668 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska Administracja Centralna w Dział Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, Gmach Biurowy, klatka A, piętro II, pokój 204, ul. Noakowskiego18/20, 00-668 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Outsorcing druku"
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa obsługa druku Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.