eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA RYB NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU NA 2017R

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Giżycko: DOSTAWA RYB NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU NA 2017R
Numer ogłoszenia: 189507 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156505 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RYB NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU NA 2017R.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne dostarczanie ryb na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, w asortymencie i ilościach przedstawionych w ust. 4. 2. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne w trakcie realizacji zamówienia, określone w maksymalnym jego zakresie w ust. 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w następujących ilościach: Lp. Nazwa produktu Jm 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Giżycko ul. Nowowiejska 20 , 11-500 Giżycko RAZEM magazyn Bemowo Piskie magazyn Orzysz magazyn Giżycko magazyn Węgorzewo magazyn Gołdap ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE 1. Karp świeży tusza kg 55 10 10 20 10 5 2. Pstrąg filet kg 128 50 50 20 8 0 3. Łosoś filet kg 128 50 50 20 8 0 4. Sandacz filet mrożony kg 128 50 50 20 8 0 5. Dorsz mrożony filet kg 1275 450 450 170 85 120 6. Morszczuk mrożony filet kg 1575 600 600 170 85 120 7. Mintaj mrożony filet kg 975 300 300 170 85 120 8. Śledzie solone matjasy filety kg 1555 600 600 170 85 100 9. Pstrąg wędzony patroszony kg 88 20 20 20 8 20 10. Łosoś wędzony filet kg 60 20 20 8 8 4 11. Makrela wędzona tusza kg 1160 450 450 140 60 60 12. Śledź marynowany kg 800 300 300 80 60 60 13. Śledź po kaszubsku kg 800 300 300 80 60 60 14. Tuńczyk w sosie własnym kg 360 150 150 20 20 20 ZAMÓWIENIE OPCJONALNE 1. Karp świeży tusza kg 43 8 8 15 8 4 2. Pstrąg filet kg 101 40 40 15 6 0 3. Łosoś filet kg 101 40 40 15 6 0 4. Sandacz filet mrożony kg 101 40 40 15 6 0 5. Dorsz mrożony filet kg 956 338 338 126 64 90 6. Morszczuk mrożony filet kg 1180 450 450 126 64 90 7. Mintaj mrożony filet kg 730 225 225 126 64 90 8. Śledzie solone matjasy filety kg 1165 450 450 126 64 75 9. Pstrąg wędzony patroszony kg 66 15 15 15 6 15 10. Łosoś wędzony filet kg 45 15 15 6 6 3 11. Makrela wędzona tusza kg 871 338 338 105 45 45 12. Śledź marynowany kg 600 225 225 60 45 45 13. Śledź po kaszubsku kg 600 225 225 60 45 45 14. Tuńczyk w sosie własnym kg 271 113 113 15 15 15 Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania 50% ilości zawartych w kolumnie Ilość gwarantowana, natomiast ilości ujęte w kolumnie Ilość w opcji zostaną uruchomione dopiero po całkowitym wykorzystaniu ilości podstawowych dla każdego asortymentu oddzielnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany 15.23.20.00 - Ryby solone 15.23.40.00 - Ryby wędzone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MONA KONTRA Sp. z o. o., ul. Majora Hubala 6, Suwałki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278563,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 312992,47

  • Oferta z najniższą ceną: 312992,47 / Oferta z najwyższą ceną: 312992,47

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.