eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ZP/PN/02/2015 Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla MSPR SP ZOZ w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-25

Gdynia: ZP/PN/02/2015 Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla MSPR SP ZOZ w Gdyni
Numer ogłoszenia: 189505 - 2015; data zamieszczenia: 25.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321346 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, faks (058) 660 88 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/02/2015 Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla MSPR SP ZOZ w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego Ambulansu typu C wraz z noszami samojezdnymi i pozostałym specjalistycznym wyposażeniem dla potrzeb Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni SP ZOZ. 2. Dostawa ambulansu zostanie zrealizowana w dwóch etapach: Etap I - dostawa pojazdu bazowego przystosowanego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu [C] - Kod CPV 34136000-9 Samochód półciężarowy - zakończona protokołem odbioru i oddzielną fakturą na pojazd bazowy. Etap II - adaptacja (zabudowa specjalistyczna) na ambulans sanitarny typ [C], zgodnie z normą PN-EN 1789-A1:2011 lub ją zastępującą - Kod CPV 50117100-9 - zakończona protokołem odbioru i oddzielną fakturą za adaptację pojazdu (zabudowę specjalistyczną z wyposażeniem) na ambulans sanitarny. Kompletnie wyposażony ambulans musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi określa załącznik Nr 1a - parametry wymagane użytkowo - techniczne dla pojazdu i wyposażenia. 4. Wymagania dotyczące płatności: do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5. Termin realizacji zamówienia: 1) Termin wykonania całości zamówienia tj.: termin przekazania kompletnie zabudowanego ambulansu wraz wyposażeniem Zamawiającemu: najpóźniej do 29 grudnia 2015 r. 2) W I etapie realizacji zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie protokolarnego odbioru pojazdu bazowego. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę za pojazd bazowy wraz z dokumentami umożliwiającymi rejestrację pojazdu takimi jak: karta pojazdu i wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy. 3) Po zakończeniu II etapu realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy ambulans do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór całkowicie zabudowanego (zabudowa specjalistyczna) i wyposażonego (sprzęt i aparatura medyczna) ambulansu. Po odbiorze Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę za dokonanie adaptacji pojazdu (zabudowy specjalistycznej z wyposażeniem medycznym) na ambulans sanitarny. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zeszuta Sp. z o. o. z, ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 486376,92

  • Oferta z najniższą ceną: 486376,92 / Oferta z najwyższą ceną: 486376,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.