Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-14
Hajnówka: Zakup piaskarki (rozsypywarki) do zwalczania śliskości zimowej
mieszanką piasku i soli
Numer ogłoszenia: 189479 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 683-20-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup piaskarki (rozsypywarki) do zwalczania śliskości zimowej mieszanką piasku i soli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej piaskarki przystosowanej do zamontowania na samochodzie skrzyniowym, przeznaczonej do posypywania nawierzchni dróg ; ilość sztuk -1. 2. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. - pojemność zbiornika na materiał uszorstwiający - 5m3 ; - napęd od własnego silnika spalinowego wysokoprężnego; - dostosowanie do rozsypywania mieszanek różnych materiałów min. chlorku sodu, chlorku wapnia, piasku, żwiru; - przystosowanie do montażu na podwoziu samochodowym o długości skrzyni 4,50 m (samochód Kamaz lub inne); - regulowana wysokość mechanizmu talerza rozsypującego materiał; - system podawania materiału ślimakowy na talerz rozsypujący z zapewnieniem rozdrabniania zbrylonego lub zawilgoconego materiału; - możliwość posypywania przy jeździe do przodu jak i do tyłu; - możliwość zmiany dozowania rozsypywanego materiału; - możliwość regulacji szerokości posypu od 2 do 10 m z funkcją rozsypywania asymetrycznego; - możliwość opróżniania piaskarki z pozostałości materiału w przypadku awarii nośnika; - podpory umożliwiające montaż i demontaż piaskarki na i z nośnika; - sita zabezpieczające zasobnik piaskarki od góry przed załadunkiem dużych brył i zanieczyszczeń materiałów; - wodoodporna plandeka na zasobniku piaskarki zabezpieczająca materiał rozsypywany przed opadami atmosferycznymi z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania; - pulpit sterowniczy z możliwością regulowania parametrów pracy piaskarki z kabiny kierowcy; - ostrzegawcza lampa koloru żółtego, oraz światła robocze; - konstrukcja urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, pozostałe elementy takie jak złącza śrubowe wykonane z materiałów odpornych na korozję i odpowiednio zabezpieczonych przed chemicznym działaniem soli ; 3. Zamawiający wymaga ponadto: - nieodpłatnego wykonania pierwszego montażu piaskarki na nośnik Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy; - dołączenie do przekazanej piaskarki deklaracji zgodności, instrukcji techniczno-eksploatacyjnej i katalogu części zamiennych w języku polskim; - zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego; - zapewnione w ramach ceny ofertowej przeszkolenia dwóch kierowców - operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej piaskarki w siedzibie Wykonawcy; - udzielenie gwarancji na cały wyrób na okres minimum 24 miesięcy. - udzielenie gwarancji na silnik spalinowy na okres minimum 12 miesięcy (licząc od daty wydania piaskarki).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.82.11.00 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 43.81.10.00 - Szlifierki do drewna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o oświadczenia i dokumenty wykonawców stanowiące ofertę według skali: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferty. 2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich); 3. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich) 4. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 4.a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba ZDP w Hajnówce, ul. Bielska 41, pokój Nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:55, miejsce: siedziba ZDP w Hajnówce, ul. Bielska 41, pokój Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2024 roku w ramach: "Programu czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP"
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.