eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZO- ŚWIETLICY W DĄBROWICY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Biłgoraj: ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZO- ŚWIETLICY W DĄBROWICY
Numer ogłoszenia: 189454 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126622 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj, ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6882830, faks 84 6863584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZO- ŚWIETLICY W DĄBROWICY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku remizo-świetlicy w Dąbrowicy wraz z dostawą wyposażenia. Zakres robót budowlanych obejmuje rozbudowę budynku w kierunku zachodnim, przebudowę, remont części istniejącej budynku. Zakres robót budowlanych szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy wyposażenia określa opis wyposażenia stanowiący załącznik do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - min 60 m- cy od daty odbioru końcowego 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: 1) opis wyposażenia- załącznik nr 9 2) przedmiary- załącznik nr 10 3) dokumentacja projektowa -załącznik nr 11 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 12 Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym Pod pojęciem równoważności rozumieć należy zagwarantowanie realizacji zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewnieniem uzyskania parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.26.20 - Ściany nośne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych BUDREX M. Smarkala i Wspólnicy Spółka Jawna, Gorajec Zagroble 4B, 22-463 Radecznica, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 783707,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 691571,99

  • Oferta z najniższą ceną: 668638,04 / Oferta z najwyższą ceną: 914102,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.