eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa zwierząt karmowych (2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-24

Poznań: Dostawa zwierząt karmowych (2)
Numer ogłoszenia: 189443 - 2015; data zamieszczenia: 24.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zwierząt karmowych (2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: Dostawy Podział na zadania: 1. Myszy laboratoryjne żywe 2. Szczury karmowe żywe 3. Owady karmowe żywe 4. Świerszcz żywy W zakresie zadania nr 1: Ilość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk, dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 2: Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g, do 200 sztuk o wadze ok. 200 g, do 800 sztuk o wadze ok. 150 g. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 3: Ilość: ogółem do 300 pudełek - skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml. Wymagania zamawiającego: - zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, - dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 4: Ilość: - duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk, - średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk - średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk, - mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk, - jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 15.70.00.00-5, 15.71.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Oznaczenie ładunku - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (adres: Browarna 25, 61-063 Poznań).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (adres: Browarna 25, 61-063 Poznań).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Myszy laboratoryjne żywe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie zadania nr 1: Ilość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk, dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 15.70.00.00-5, 15.71.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Oznaczenie ładunku - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczury karmowe żywe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g, do 200 sztuk o wadze ok. 200 g, do 800 sztuk o wadze ok. 150 g. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 15.70.00.00-5, 15.71.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Oznaczenie ładunku - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Owady karmowe żywe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: ogółem do 300 pudełek - skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml. Wymagania zamawiającego: - zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, - dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 15.70.00.00-5, 15.71.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Oznaczenie ładunku - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świerszcz żywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: - duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk, - średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk - średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk, - mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk, - jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk. Wymagania Zamawiającego: - zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, - zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, - zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, - dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.30.00.00-2, 15.70.00.00-5, 15.71.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Oznaczenie ładunku - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.