Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Trzyciąż: remont konserwatorsko-budowlany elewacji budynku dawnej szkoły klasztornej (wybudowanej w latach 1760-1769) w zespole Klasztoru Sióstr Norbertanek w Imbramowicach 105, k/Krakowa, etap I, remont elewacji frontowej.
Numer ogłoszenia: 189441 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klasztor Sióstr Norbertanek, Imbramowice 105, 32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie, tel. 0-12 389 48 06, fax 0-12 380 61 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół rzymsko-katolicki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont konserwatorsko-budowlany elewacji budynku dawnej szkoły klasztornej (wybudowanej w latach 1760-1769) w zespole Klasztoru Sióstr Norbertanek w Imbramowicach 105, k/Krakowa, etap I, remont elewacji frontowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Konserwacja stiukowej rzeźby architektonicznej: gzymsów, pilastrów, obramień okiennych, obramień drzwiowych, listwy kordonowej, cokołu. - Prace budowlane: rusztowania, wymiana zniszczonych tynków, rynien i rur spustowych, założenie parapetów. - Konserwacja marmurowej tablicy inskrypcyjnej. Tablica wmurowana na fasadzie, pomiędzy kondygnacjami o treści: TERESA -MIROSZEWSKA-XIENI IMBRAMOWSK- A.D. 1760 - RESTAURAV
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów Oryginalny kod CPV: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni Oryginalny kod CPV: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki art.22 prawa zamówień publicznych t.j. 1.Posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego odpowiednie zaświadczenie z Urzędu Konserwatora Zabytków lub co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami przy obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 2 obiektów odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu w składanej ofercie, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 3.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych). Przy ocenie spełnienia warunków udziału w przetargu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt VIIi siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Zgodnie z art. 44 ustawy pzp wykonawca składa oświadczenia wymienione w art.22 ust.1 pzp że: 1.1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 prawa zamówień publicznych) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3)Wykaz wykonanych robót konserwatorsko - budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru określonego formularzem Nr 4. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) wymagane jak w pkt.VII ppkt 1). 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: -nie dotyczy. 6) Wycenę prac sporządzoną wg załączonego przedmiaru oraz wzoru nr 1. Uwaga: A) W przypadku powierzenia części robót osobie trzeciej /podwykonawcom/ wykonawca powinien wskazać w ofercie przetargowej firmę i adres podwykonawców oraz określić, jaki zakres rzeczowy lub finansowy będzie przez nich wykonywany (art.36 ust.4 pzp). B) W przypadku złożenia oferty wspólnej, oferta powinna być podpisana przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub lidera konsorcjum. Zaświadczenia i oświadczenia dotyczące indywidualnie każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, należy złożyć dla każdego z podmiotów odpowiednio. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych wyżej składa odpowiednio do wymaganych, dokumenty wymienione w §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzaju dokumentów /.../ /Dz Nr 87 poz. 605/ D) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Rękojmia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.norbertanki-imbramowice.kielce.opoka.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Klasztor Sióstr Norbertanek w Imbramowicach, 32-353 Trzyciąż, Imbramowice 105, w godz. od 8.00 do 15.00 lub pocztą na podstawie pisemnego zamówienia..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w Klasztorze Sióstr Norbertanek w Imbramowicach, furta klasztorna, do dnia 04.09.2008 r. do godz. 10: 00. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 15.15 w siedzibie Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
- "REMONT KOŚCIOŁA P.W. ŚW. STANISŁAWA BISKUPA W PIOTRKOWICACH"
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania"
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Wykonanie zabezpieczeń pożarowych przejść instalacji między strefami w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.