eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Łuków: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Numer ogłoszenia: 189431 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia; b) przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia; c) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; d) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; e) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; f) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; g) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. 1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h 750 2.Gimnazjum w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 930 3. Szkoła Podstawowa w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h 4. Gimnazjum w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 5. Szkoła Podstawowa w Rolach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn zm.). W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 14:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.