eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Przebudowa drogi powiatowej Nr 4210W (36111) Kamionna - Baczki w km 0 + 000 ÷ 2 + 000 o długości 2,00 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Węgrów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4210W (36111) Kamionna - Baczki w km 0 + 000 ÷ 2 + 000 o długości 2,00 km
Numer ogłoszenia: 189416 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922617, faks 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4210W (36111) Kamionna - Baczki w km 0 + 000 ÷ 2 + 000 o długości 2,00 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 4210W (36111) Kamionna - Baczki w km 0 + 000 ÷ 2 + 000 o długości 2,00 km. Szczegółowy opis rzeczowy asortymentu zamówienia zawiera zakres robót, kosztorys (ślepy) ofertowy, opis techniczny oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 ustawy, oświadczając, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2 i ust. 4 oraz art. 44 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. oraz pkt 5.1 niniejszej Instrukcji, Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia następujących szczegółowych warunków kadrowych, sprzętowych, technicznych i ekonomicznych udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy: Wykonawca przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia zatrudni lub będzie miał do dyspozycji wykwalifikowanych pracowników nadzoru, posiadających wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniających także niżej podane minimalne wymagane doświadczenie zawodowe, w celu obsadzenia następujących stanowisk: Kierownik budowy - min. 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, Majster robót drogowych - min. 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, w tym Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogi kołowe, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej wymaganą minimalną ilość w pełni sprawnego sprzętu podstawowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia, z podziałem na: walec ogumiony 1 jednostka, walec stalowy 2 jedostki, skrapiarka lepiszcza 1 jednostka, posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowana w odległości zapewniającej załadunek i rozładunek masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania 1 jednostka, układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni 1 jednostka, samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 10t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Laboratorium drogowe - Kompleksowa obsługa w zakresie badań laboratorium drogowego - wyposażenie zgodne z wymaganiami SST 1 kpl. Wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. Ponadto w czasie budowy Wykonawca powinien, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Badania kontrolne Wykonawca powinien wykonywać z częstotliwością gwarantującą zachowanie wymagań jakości robót. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - minimum 3 zamówienia na drogach min. powiatowych, w technologii nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych dla robót o podobnym zakresie i wartości, charakterze, trudności i złożoności porównywalnej z niniejszym postępowaniem, poparte dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż wykonane zostały z należytą starannością. Wiarygodność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy oraz możliwość uzyskania z Banku kredytu, pozwalających na realizację zamówienia przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonana będzie do 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego po protokolarnym odbiorze końcowym. Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał środki finansowe na rachunku bankowym lub wykaże zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto oferty. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 50.000 złotych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przyszłej umowy zgodnie z jej postanowieniami. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, o którym mowa wyżej. Powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, skład konsorcjum oraz zakres umocowania pełnomocnika. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu i przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników konsorcjum z osobna musi załączyć do oferty dokumenty wymienione w punktach 6.3 i 6.5 niniejszej Instrukcji, jako dowód potwierdzający spełnienie wymaganych warunków ogólnych określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 6.1, 6.2 i 6.4 oraz 6.6 do 6.8 niniejszej Instrukcji, członkowie konsorcjum mogą złożyć jako jeden komplet dokumentów na potwierdzenie, że łącznie spełniają warunki, o których mowa w wyżej wymienionych punktach. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku wymaganego powyżej w punkcie 8, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz personelu obejmujący wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogi kołowe, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz minimum 3 zamówień z zakresu obiektów drogowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz potencjału sprzętowego Informację z banku kredytującego, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dane dotyczące Konsorcjum (jeżeli dotyczy). Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.3 i 6.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.9 niniejszej Instrukcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemsyłowa 5, pokój nr 44 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, Sekretariat (pokój nr 28 - I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.