eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych, sprzętu biurowego, mebli biurowych oraz materiałów promocyjnych i biurowych oraz tonerów dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Katowice: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych, sprzętu biurowego, mebli biurowych oraz materiałów promocyjnych i biurowych oraz tonerów dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 189400 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń komputerowych, sprzętu biurowego, mebli biurowych oraz materiałów promocyjnych i biurowych oraz tonerów dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zakup i dostawa zestawów komputerowych (komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym) - 2szt: Część 2: Zakup i dostawa Notebooka wraz z oprogramowaniem Microsoft Windows 7 Professional OEM PL z możliwością downgradeu do systemu Microsoft Windows XP Professional OEM PL - 2 szt. Część 3: Zakup i dostawa niszczarek - 6 szt. Część 4: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych - 2 szt. Część 5: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych bezprzewodowych Siemens Gigaset A160 DUO lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne z dwoma słuchawkami - 6 szt. Część 6: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych przewodowych Siemens Euroset 5005 lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 7 szt. Część 7: Zakup i dostawa aparatu telefonicznego ze słuchawką nagłowną - 1 szt. Część 8: Zakup i dostawa kserokopiarki - urządzenia wielofunkcyjnego CANNON iR3225N lub urządzenia równoważnego spełniającego podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 3 szt. oraz tonerów do wskazanego urządzenia - 6 szt. Część 9: Zakup i dostawa mebli biurowych: - biurka komputerowe - 7 szt. - biurka - 8 szt. - kontenery pod biurka - 10 szt. - fotele obrotowe - 18 szt. - krzesła - 14 szt. - szafki ubraniowe na nóżkach - 2 szt. Część 10 Zakup i dostawa ścianek działowych - 15 szt. Część 11: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych: - ulotki - 5000 szt. - teczki tekturowe - 500 szt. - notesy - 1000 szt. - długopisy - 671 szt. - papier firmowy - 3 000 szt. Część 12: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych - papier ksero A4 80gm2 - 200 ryz - papier ksero A3 80gm2 - 10 ryz - Toner do drukarki Hp LaserJet 1010/1022 - 18 szt - Toner do kserokopiarki Sharp 5012 - 2 szt. - Toner do drukarki Hp Laserjet 1000 - 18 szt. - Toner do kserokopiarki Sharp 235 - 2 szt. - Koperty C6 samoprzylepne białe gr. 75gm2 - 2000 szt - Toner do kserokopiarki Konica 7022 - 1 szt. - Długopisy jednorazowe kolor niebieski lub czarny - 100 szt - Papier do systemu kolejkowego rolka termoczuła, termiczna/ rozm. 57 mm x 30 m - 2212 rolek Część 13: Zakup i dostawa czytników linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważnych - 15 sztuk:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.19.14.00-8, 38.65.21.00-1, 32.55.21.10-1, 32.55.00.00-3, 30.12.13.00-6, 39.13.00.00-2, 44.11.23.10-4, 22.14.00.00-3, 30.19.20.00-1, 39.29.41.00-0, 30.12.51.10-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, wypełniony do każdej części osobno. 7.2. Opis techniczny zaproponowanego sprzętu lub urządzenia, wymagane do części: 1-8 i 13, 7.3. Opis zaproponowanego wyposażenia, wymagane do części: 9-10, wraz z próbką koloru tapicerki fotela obrotowego i krzesła. 7.4. W przypadku zaproponowania tonerów równoważnych - opis techniczny tonerów wraz z podaniem nazwy towaru /nazwy producenta towaru/ oraz oświadczenia producenta, że zaproponowany towar jest oryginalny - dot. części 12 7.5. W przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa zestawów komputerowych (komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym) - 2szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zestawów komputerowych (komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym) - 2szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa Notebooka wraz z oprogramowaniem Microsoft Windows 7 Professional OEM PL z możliwością downgradeu do systemu Microsoft Windows XP Professional OEM PL - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Notebooka wraz z oprogramowaniem Microsoft Windows 7 Professional OEM PL z możliwością downgradeu do systemu Microsoft Windows XP Professional OEM PL - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa niszczarek - 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa niszczarek - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych bezprzewodowych Siemens Gigaset A160 DUO lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne z dwoma słuchawkami - 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych bezprzewodowych Siemens Gigaset A160 DUO lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne z dwoma słuchawkami - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych przewodowych Siemens Euroset 5005 lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa aparatów telefonicznych przewodowych Siemens Euroset 5005 lub równoważnych spełniających podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu telefonicznego ze słuchawką nagłowną - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa aparatu telefonicznego ze słuchawką nagłowną - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa kserokopiarki - urządzenia wielofunkcyjnego CANNON iR3225N lub urządzenia równoważnego spełniającego podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 3 szt. oraz tonerów do wskazanego urządzenia - 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kserokopiarki - urządzenia wielofunkcyjnego CANNON iR3225N lub urządzenia równoważnego spełniającego podane poniżej minimalne wymagania techniczne - 3 szt. oraz tonerów do wskazanego urządzenia - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa mebli biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mebli biurowych: - biurka komputerowe - 7 szt. - biurka - 8 szt. - kontenery pod biurka - 10 szt. - fotele obrotowe - 18 szt. - krzesła - 14 szt. - szafki ubraniowe na nóżkach - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa ścianek działowych - 15 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa ścianek działowych - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.23.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych: - ulotki - 5000 szt. - teczki tekturowe - 500 szt. - notesy - 1000 szt. - długopisy - 671 szt. - papier firmowy - 3 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 30.19.20.00-1, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych - papier ksero A4 80g/m2 - 200 ryz - papier ksero A3 80g/m2 - 10 ryz - Toner do drukarki Hp LaserJet 1010/1022 - 18 szt - Toner do drukarki Hp Laserjet 1000 - 18 szt. - Toner do kserokopiarki Sharp 5012 - 2 szt. - Toner do kserokopiarki Konica 7022 - 1 szt. - Toner do kserokopiarki Sharp 235 - 2 szt. - Koperty C6 samoprzylepne białe gr. 75g/m2 - 2000 szt - Długopisy jednorazowe / kolor niebieski lub czarny - 100 szt - Papier do systemu kolejkowego rolka termoczuła /termiczna / rozm. 57 mm x 30 m - 2212 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.00-2, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa czytników linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważnych - 15 sztuk:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa czytników linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważnych - 15 sztuk:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.