eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Warszawa: Dostawa materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer ogłoszenia: 189329 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8267781, 8288999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsdz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy materiałów medycznych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 22 zakresów: Zakres 1 - Końcówki do Shavera, Zakres 2 - Dreny silikonowe, Zakres 3 - Elektrody do systemu VAPR do artroskopii, Zakres 4 - Drut wiercący z oczkiem do artroskopii 2,4 mm, igła mitilonowa, Zakres 5 - Komplety jednorazowe, maski chirurgiczne, czepki chirurgiczne, Zakres 6 - Filtry jednorazowe do termometru, Zakres 7 - Elektrody śródoperacyjne, Zakres 8 - Elektrody do EKG, Zakres 9 - Zestaw do drenażu opłucnej, kaniula do nakłucia jamy opłucnej, Zakres 10 - Ustniki do pikflometru, spirometrii, Zakres 11 - Prześcieradła jednorazowe, Zakres 12 - Wanna do dezynfekcji narzędzi, Zakres 13 - Mankiety do schładzania stawów, Zakres 14 - Elektrody do fizykoterapii, Zakres 15 - Rury karbowane z filtrem wydechowym, Zakres 16 - Taśma silikonowa, Zakres 17 - Dren do pompy, komora mierzenia ciśnienia, Zakres 18 - Matryca do nacinania skóry, ostrza do dermatomu, Zakres 19 - Uszczelki, Zakres 20 - Łączniki do cewników schodkowe, Zakres 21 - Kompresy, Zakres 22 - Łączniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Formularz Cenowy. Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch sukcesywnych dostaw materiałów medycznych o wartości brutto nie mniejszej niż: - dla zakresu 1 - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 2 - 10 500,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych) każda, - dla zakresu 3 - 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 4 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 5 - 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 6- 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych) każda, - dla zakresu 7 - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 8 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) każda, - dla zakresu 9 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych) każda, - dla zakresu 10 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 11 - 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 12 - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 13 - 5 500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) każda, - dla zakresu 14 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) każda, - dla zakresu 15 - 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) każda, - dla zakresu 16 - 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych) każda, - dla zakresu 17 - 56 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych) każda, - dla zakresu 18 - 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) każda, - dla zakresu 19 - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) każda, - dla zakresu 20 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) każda, - dla zakresu 21 - 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) każda, - dla zakresu 22 - 820,00 PLN (słownie: osiemset dwadzieścia złotych) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, Certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych (o ile dotyczy), b)Do oferty powinny być załączone katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry (na dokumentach należy zaznaczyć, którego zakresu oraz pozycji w Formularzu Cenowym dotyczą).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku i na zasadach określonych w § 1 ust. 3 w związku z § 1 ust. 2 oraz § 2 ust 3 i 4 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsdz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.