Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-10
Rzeszów: Usługa audytu dla WUP.
Numer ogłoszenia: 189327 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8524462, fax 017 8524457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa audytu dla WUP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektów: 1. Wyższe kwalifikacje-lepszy pracownik.realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich w ramach Schematu B Rozwój oferty usług instytucji rynku pracy Działania 1.1 Rozwój i modernizacja instrumentów i instytucji rynku pracy, w okresie od 21 sierpnia 2006 r. do 29 lutego 2008 r. 2. Informacja i promocja SPO RZL w 2007 r. realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Działania 3.2 Schemat c), w okresie od 31 grudnia 2006 r. do 31 marca 2008 r. 3. Wsparcie kadrowe dla WUP Rzeszów w okresie 2007-2008 r. realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Działania 3.1 Schemat c), w okresie od 31 grudnia 2006 r. do 31 marca 2008 r. 4. Finansowanie kontroli projektów realizowanych w ramach Działań 1.2 i 1.3 SPO RZL realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Działania 3.1 Schemat d), w okresie od 31 grudnia 2006 r. do 31 marca 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami, a w szczególności: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tzn. uprawnienia do świadczenia usług audytu zewnętrznego, a w szczególności są podmiotami uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (DZ. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm.) lub posiadają inne równoważne uprawnienia międzynarodowe w tym zakresie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj posiadają doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych dla projektów - o wartości porównywalnej do wartości projektu objętego niniejszym zamówieniem - finansowanych ze środków pomocowych i grantów otrzymywanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych (minimum dwa zamówienia), oraz doświadczenie uzyskane z badania jednostek non-profit; (minimum jedno zamówienie); 4.Podmioty zatrudniające osoby: - posiadające uprawnienia biegłego rewidenta lub, - posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub, - posiadające międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor) lub, - spełniające wymagania o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2005 nr 249 poz. 2104). W skład zespołu przeprowadzającego audyt powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą minimalny obrót roczny na poziomie 100 000 PLN. 6. Spełniają wymóg bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt: 6.1 Posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę beneficjenta lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, 6.2 Jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym ( pełnomocnikiem ), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, 6.3 W ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu, 6.4 Osiągną chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50 % przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych. Nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt. 6.5 Jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby, 6.6 Jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie projektem, który, następnie audytuje, 6.7 Z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności. II.Ponadto, osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej SPO RZL. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z wyżej wymienionymi instytucjami osób wykonujących audyt. III. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami: (Załącznik nr 2), 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ ) 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (Wykaz osób - Załącznik nr 3 do SIWZ). III. W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie 35 -025 Rzeszów ul. Lisa Kuli 20, II p., pokój nr 206..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie 35 -025 Rzeszów ul. Lisa Kuli 20, II p., pokój nr 202..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie ze środków Pomocy Technicznej Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów języka polskiego jako obcego na poziomie od A1 do C2 dla uczestników projektu "Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców II"
- Świadczenie usługi organizacji bankietu dla uczestników 9th International Weigl Conference w Rzeszowie w dniu 28 czerwca 2024r.
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego Szpitala MSWiA w Rzeszowie
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń miejskiej sieci teleinformatycznej
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. "Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS.
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Świadczenie usługi w zakresie analizy statusów przedsiębiorstw MŚP/INNY niż MŚP oraz weryfikacja pod kątem trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw w rozumieniu unijnych przepisów.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.