eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Łuków: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Numer ogłoszenia: 189295 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) poradnictwa psychologicznego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przeprowadzenie łącznie 1558 h grupowych i indywidualnych zajęć specjalistycznych (psychologicznych) z uczniami mające na celu rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie sposobu ich zaspokajania oraz rozpoznawanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych, oraz zaplanowanie wsparcia związanego z rozwijaniem zainteresowań uczniów; b) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi (koordynatorowi) projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g) bieżące prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów; h) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkołach w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów; i) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb; j) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży; k) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów; l) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych; m) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów; n) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych, i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Szkoła Podstawowa w Gołąbkach- Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h grupę Przeprowadzenie 180h zajęć indywidualnych: 30 uczniów x 6h Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron 1 raport -1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdego ucznia (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Gimnazjum w Gołąbkach - Przeprowadzenie 250h zajęć grupowych: 5gr x 50h/ grupę Przeprowadzenie 240h zajęć indywidualnych: 40 uczniów x 6h Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Szkoła Podstawowa w Krynce - Przeprowadzenie 200h zajęć grupowych: 4gr x 50h/ grupę Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Gimnazjum w Krynce - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-XI.2014r. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Szkoła Podstawowa w Rolach - Przeprowadzenie 100h zajęć grupowych: 2gr x 50h/ grupę Przeprowadzenie 96h zajęć indywidualnych: 16 uczniów x 6h Zapoznanie się z raportami z testów predyspozycji i deficytów (min. 10 stron/1 raport/1 uczestnik projektu). Prowadzenie karty doradczej psychologicznej Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych i grupowych przeprowadzenie spotkania z rodzicem każdego uczestnika projektu objętego ww. zajęciami celem omówienia wyników zajęć (1h/1osobę). Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu (min. 14 str., po zakończeniu zajęć grupowych - czcionka Times New Roman) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, in-mid., ex post prowadzonych zajęć oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W przypadku wykrycia SPE u ucznia stworzenie odpowiedniej informacji o SPE i przekazanie dyrektorowi szkoły. Raz w miesiącu przeprowadzenie 2h spotkania z wychowawcami grup dotyczącego indywidualizacji nauczania przez okres od X.14r.-VI.2015r. W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, tematyki zajęć indywidualnych z każdym uczniem, oraz zajęć grupowych oraz ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy, a także karty pracy, ćwiczeń dla uczniów z SPE i bez SPE. Stworzenie programu opieki oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji narodowej z dnia 17 listopada 2010r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: a) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego, b) lub wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.