eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Świdnica w okresieod dnia podpisania umowy do 31.05.2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Świdnica: Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Świdnica w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2016
Numer ogłoszenia: 189280 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120218 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Świdnica w okresie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2, ust. 8 UPZP, polegające na utrzymaniu oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Świdnica, w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 maja 2016 r . 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.3.1. wykonanie lub zakup i dostawę elementów oznakowania drogowego pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 3.3.2. wymianę i remont drogowego oznakowania pionowego spowodowane zniszczeniem, zużyciem lub kradzieżą znaku, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami. 3.3.3. wymianę, ustawienie i montowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających) oraz obsługę oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność, 3.3.4. wykonanie lub zakup i dostawę tablic z nazwami ulic a także wymianę, remont oraz montaż nowych tablic związany z bieżącymi potrzebami, 3.3.5. malowanie słupków i barier, 3.3.6. oznakowanie miejsca awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej, 3.3.7. mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 3.3.8. wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu, 3.3.9. wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej SIWZ, w tym: - wykonanie prac przygotowawczych, o których mowa w rozdz. 5 OST - wykonanie prac wynikających z obowiązków Wykonawcy, o których mowa w rozdz. 3 SST, - niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zostały szczegółowo opisane w: 3.4.1 Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST): D-07.02.01 i D-07.02.03,i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) oraz przedmiarze robót - część II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia 3.4.2 projekcie umowy - zał. B do SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. 3.4.1 - 3.4.2 są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. 3.5. Ilości robót wskazane w przedmiarze robót, o którym mowa w ust. 3.4, pkt. 3.4.1 stanowią maksymalną ilość jednostek świadczenia dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac o nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego rocznie, zgodnie z jego potrzebami wynikającymi z racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Rozliczenie poszczególnych prac będzie następowało na podstawie obmiarów powykonawczych. 3.6. Realizacja przedmiotu zamówienia, polega na sukcesywnym wykonywaniu zakresu robót określonych w przedmiarze robót według bieżących potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo zakres robót do wykonania zostanie wskazany przez Inspektora. 3.7. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) muszą być wykonane zgodnie z: 3.7.1. OST i SST znajdującymi się w II części SIWZ (rozdz. 24-26), 3.7.2. załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, 3.8 Wykonawca robót stanowiących przedmiot zamówienia musi zapewnić dyspozycyjność 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3.9 Rozpoczęcie i zakończenie robót przez Wykonawcę będzie zgodne z n/w poleceniami Zamawiającego: - NATYCHMIAST - W przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego) Wykonawca przystąpi do robót i wykona je niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, maksymalnie w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia ustnego lub pisemnego polecenia Zamawiającego , - PILNE - (czas realizacji maksymalnie 7 dni) - TERMINOWE - (podanie daty zakończenia realizacji zlecenia) 3.10 Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w ww. terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający może zlecić wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. 3.11 Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe BIG Sp. z o.o., Ługów 18, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 878664,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 709646,04

  • Oferta z najniższą ceną: 709646,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1269713,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.