Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Warszawa: Oświetlenie terenu Kampusu Centralnego SGGW w Warszawie
sprawa nr 13/2008
Numer ogłoszenia: 189257 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931480, fax 022 5931481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie terenu Kampusu Centralnego SGGW w Warszawie sprawa nr 13/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i montaż oświetlenia zewnętrznego na terenie Kampusu Centralnego SGGW oraz wykonanie podłączenia sterowników zaworów systemu nawadniania. 2.Szczegółowy opis zakresu robót objętych przetargiem zawiera projekt koncepcyjny i przedmiar robót dołączone do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej. 3.Miejsce wykonania usług będących przedmiotem zamówienia: Teren Kampusu SGGW - przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie. 4.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Koncepcja oświetlenia terenu z wariantem opraw kulistych dołączona do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej b) wygląd zewnętrzny oprawy - Schroeder Saturn 3S na słupach o wys. 4 m. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia szczegółowo określone są w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie winien w swojej ofercie wykazać się: 1.posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej od działalności gospodarczej na kwotę co najmniej: 300 000,00 zł 2.wykazaniem i udokumentowaniem realizacji (referencje) co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i wielkości, w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 3.wykonawcy wykażą się zatrudnieniem odpowiednio wykwalifikowanych osób przynależnych do izb zawodowych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -elektroenergetycznej, oraz aktualne świadectwa przynależności do izb zawodowych. 4. Wykazanie się obrotami za rok 2007 w wysokości nie mniej niż 300 000,00 złotych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2)wypełniony poprawnie formularz ofertowy 3)Oświadczenie o wykonaniu zamówienia zgodnie z dokumentacją, warunkami realizacji zamówienia określonymi w SIWZ (na formularzu ofertowym) oraz akceptacji wzoru umowy 4)harmonogram rzeczowo-finansowy z określeniem terminów wykonania poszczególnych faz przedmiotu zamówienia 5)aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 6)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub innych zezwoleń 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków 8)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat 9)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://szp.sggw.pl/admin/change.php?id=1336
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa budynek nr 15, pokój nr 32 od godz 7.30 do godz 15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa budynek Rektoratu piętro I - Sekretariat Rektora SGGW.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny" (postępowanie powtórzone)
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Wynajem konstrukcji scenicznych i sprzętu oświetleniowego na potrzeby wydarzenia Wianki 2024, organizowanego przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.