eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa ulicy Wspólnej w miejscowości Aleksandrówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Kozienice: Budowa ulicy Wspólnej w miejscowości Aleksandrówka
Numer ogłoszenia: 189250 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Wspólnej w miejscowości Aleksandrówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie i oddanie obiektu, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową na budowę ulicy Wspólnej w m. Aleksandrówka gm. Kozienice i przebudowę sieci elektrycznej, teletechnicznej, gazowej oraz zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, siwz, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Roboty drogowe: 2.1.1. Roboty ziemne - nadmiar ziemi wywieźć w miejsce wskazane przez inwestora. Ziemię urodzajną należy wykorzystać do budowy trawników. 2.1.2. Roboty rozbiórkowe - rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, zjazdów z płyt drogowych betonowych, nawierzchni z betonu i z kostki brukowej, rozbiórka krawężników. Wywóz gruzu z rozbiórki. 2.1.3. Budowa jezdni na odcinku od km 0+000 do km 1+ 030, ( odcinkek od drogi krajowej nr 79 relacji Warszawa - Sandomierz do rzeki Zagożdżonki, zakończony placem do zawracania) o nawierzchni z betonu asfaltowego szer. 5,0 m. Planowane skrzyżowania i włączenie jezdni do drogi krajowej nr 79 zaprojektowano jako zwykłe. Krawędź jezdni na skrzyżowaniach wyokrąglono łukami kołowymi R-6m. Jezdnia zakończona placem do zawracania o wym. 20x20m. Nawierzchnia jezdni zaprojektowana dla ruchu KR2. Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z asfaltobetonu gr. 9 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego gr. 15 cm, warstwa odcinająca z piasku gr 15 cm. Krawężniki wibroprasowane typu ulicznego 15x30x100 na podsypce cementowo- piaskowej gr 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu cementowego B15. Odwodnienie ulicy powierzchniowe. 2.1.4. Budowa zjazdów indywidualnych z kostki brukowej gr 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 15 cm. Zjazdy indywidualne szer. 3,5 m. Zjazdy publiczne należy wykonać z asfaltobetonu. 2.1.5. Budowa chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Obrzeża betonowe wibroprasowane 8x30x100cm na podsypce piaskowej gr 5 cm. Chodnik lewostronny szer. 1,5m na odcinku od drogi krajowej do skrzyżowania z projektowaną ulicą Pogodną. 2.1.6. Trawniki - wykonane na warstwie ziemi urodzajnej gr 10cm, częściowo pozyskanej w trakcie robót ziemnych. Nasiona traw odporne na warunki miejskie. 2.1.7. Rozebranie i przestawienie ogrodzeń z prefabrykowanych elementów żelbetowych i z siatki na słupkach stalowych w uzgodnieniu i w miejsce wskazane przez właścicieli posesji. 2.1.8. Regulacja pionowa istniejących urządzeń podziemnych do projektowanych rzędnych oraz montaż pierścieni odciążających i włazów typu ciężkiego na istniejących studniach kanalizacji sanitarnej. 2.2. Sieć oświetleniowa: 2.2.1. Roboty demontażowe - demontaż słupów wraz z osprzętem, demontaż opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami i osprzętem. 2.2.2. Budowa napowietrznej linii oświetleniowej AsXSn 2x25mm2, na słupach żelbetowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych na słupach istniejących i nowobudowanych. Oprawy sodowe o mocy 100W w II klasie ochronności, w obudowie z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego, dwukomorowe. Wysięgniki jednoramienne 0,5/150. 2.3. Sieć gazowa: 2.3.1. Roboty demontażowe - demontaż gazociągu na odcinku od dz. Nr 475 do dz. 440, przełączenie przyłączy gazowych. 2.3.2. Budowa gazociągu z rur PE-SDR11 średnicy 40 -75 mmm, wraz z montażem niezbędnej armatury gazowej. 2.3.3. Przepięcia sieci i indywidualnych przyłączy gazowych. 2.4. Sieć teletechniczna: 2.4.1. Roboty demontażowe - likwidacja studni teletechnicznych SK-1. 2.4.2. Przebudowa kanalizacji teletechnicznej na odcinku od działki nr 859/24 do istniejącej studni SK1.13, likwidacja i budowa nowych studni teletechnicznych, przesunięcie kanalizacji teletechnicznej poza obręb jezdni, przepięcie sieci i przyłączy, zaciąganie nowych i wymiana kabli. 2.5. Organizacja ruchu: 2.5.1.Stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe- znaki z blachy ocynkowanej z licem z folii odblaskowej 3M III generacji na słupkach śr. 70 mm pomalowanych na kolor szary. Oznakowanie poziome należy wykonać chemoutwardzalną farbą odblaskową. 2.5.2. Tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót: wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona, uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę. 2.6.Roboty uzupełniające - założenie rur osłonowych na istniejące i nowobudowane przyłącza i linie kablowe zgodnie z warunkami technicznymi i projektem, - regulacja pionowa włazów kanałowych, studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych i gazowych, - przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, - wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 5000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: - 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie nawierzchni dróg, ulic placów postojowych lub parkingów z mieszanki mineralno-bitumicznej o pow. min 3000 m2, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.1.1. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.1.2. Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót w takim stopniu szczegółowości, by jednoznacznie wskazywał, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1.2.1. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. 1.2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. Kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.2.1. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 1.2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13. Kopię wniesienia wadium ( kopia przelewu, gwarancji itp.) 14. Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5 , 26-900 Kozienice, pok. nr 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.