eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych - nuer Zp/pn/22/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Dęblin: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych - nuer Zp/pn/22/2009
Numer ogłoszenia: 189233 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309596 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych - nuer Zp/pn/22/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów oraz urządzeń biurowych do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12; 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy stanowi załącznik nr 4 do Formularza oferty zawartego w Dziale II niniejszej specyfikacji; 3) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30125110-5, 30125120-8, 30192113-6; 4) Zamawiający zastrzega, że: a/ przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem podanym przez Zamawiającego w załącznikach nr 4.1 - 4.2 do SIWZ, b/ przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieregenerowany, w nienaruszonych opakowaniach, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, c/ w przypadku Części I produkty muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję od dnia dostawy; do materiałów eksploatacyjnych muszą być dołączone karty charakterystyki produktu niebezpiecznego, d/ w przypadku Części II urządzenia muszą posiadać co najmniej 24 miesięczną gwarancję oraz 60 miesięczną gwarancję na noże tnące niszczarek do dokumentów jawnych i 96 miesięczną gwarancję na noże tnące do niszczarek do dokumentów niejawnych, e/ do każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję obsługi w języku polskim i dokument gwarancyjny z wykazem punktów serwisowych, f/ w przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta (załączonego do oferty), g/ Wykonawca oferujący produkty równoważne, w razie wybrania jego oferty, ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego, powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego, h/ jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie porównywalnych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych do stosowania w urządzeniach przez producentów urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51474 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i faksów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIA DOMBROWICZ Sp. J., ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 47 566
  • Oferta z najniższą ceną: 47 566 oferta z najwyższą ceną: 118551.46
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urządzenia biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AVARUS Marek Jeziorski, ul. Rejtana 19A/15, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3908
  • Oferta z najniższą ceną: 3908 oferta z najwyższą ceną: 13279
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.