eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Malowanie korytarzy, klatki schodowej i sali gimnastycznej w budynku A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Lwówek Śląski: Malowanie korytarzy, klatki schodowej i sali gimnastycznej w budynku A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 189233 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A/3, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, fax 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie korytarzy, klatki schodowej i sali gimnastycznej w budynku A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest malowanie korytarzy: parteru, I piętra, klatki schodowej, wejścia frontowego do budynku i sali gimnastycznej wraz robotami towarzyszącymi. Podstawowy zakres zamówienia obejmuje: a) zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej b) gruntowanie podłoży c) roboty tynkarskie wewnętrzne i zewnętrzne e) zerwanie cokolika cementowego f) opalanie farby olejnej z metalowych powierzchni balustrady i krat klatki schodowej g) roboty malarskie farbami emulsyjnymi i lateksowymi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : a)wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie na roboty o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym zamówieniu. -Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie roboty budowlane w zakresie budowy, modernizacji co najmniej jak w przedmiocie zamówienia. -dysponują osobą / osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie robót określonych w specyfikacji istotnych warunków, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane - kierownik robót. Kierownik robót winien wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o podobnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika. b)wykonają zamówienia bez angażowania podwykonawców, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych , w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji dotyczącej jakości rzeczy stanowiącej przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty - Część II specyfikacji , 2.Podpisane przez osobę upoważnioną (osoby) do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz i uprawnienia osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane (należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób - wzór Dokument 2. 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia zamówień ( rozpoczętych i zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu (por. pkt 8.1.2 lit. a) - wzór: Dokument 3. 7.Opinie dotyczące jakości wykonanych i odebranych prac - wymienionych w Dokument 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/lwowek-slaski/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr2 Lwówek Śląski z siedzibą przy Al. Wojska Polskiego 1A, 59-600 Lwówek Śląski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 Lwówek Śląski (sekretariat) z siedzibą przy Al. Wojska Polskiego 1A, 59-600 Lwówek Śląski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.