eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1075L Wyczółki - Huszcza - Wisznice w m. Wisznice od km 22+500 do km 23+876 odcinek długości 1,376 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Biała Podlaska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1075L Wyczółki - Huszcza - Wisznice w m. Wisznice od km 22+500 do km 23+876 odcinek długości 1,376 km
Numer ogłoszenia: 189224 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1075L Wyczółki - Huszcza - Wisznice w m. Wisznice od km 22+500 do km 23+876 odcinek długości 1,376 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1075L Wyczółki - Huszcza - Wisznice w m. Wisznice od km 22+500 do km 23+876 odcinek długości 1,376 km. Planowany do przebudowy odcinek drogi rozpoczyna się w km 22+500 oraz kończy się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 812 w m. Wisznice (z wyłączeniem wlotu na skrzyżowanie, które zostało wykonane w ramach odrębnej inwestycji). Przebudowa drogi polegać będzie na poszerzeniu jezdni do 6 m, wykonaniu nowej nawierzchni i zmianie geometrii skrzyżowań. Przekrój uliczny w miejscowości Wisznice zakłada dodatkowo dwa chodniki przysunięte do jezdni o szerokości 2,0 m każdy. W pikietażu ok. 23+730 - 23+840 w miejsce chodnika po lewej stronie projektuje się miejsca parkingowe prostopadłe o szerokości 5,0 m. Ponadto w miejscowości Wisznice projektuje się nowy system kanalizacji deszczowej w formie studni wpustowych, przykanalików oraz kolektora głównego biegnącego wzdłuż drogi. Zakres robót : 1. Branża drogowa: - 2843 mb - ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm, - 1093 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 7 cm na poszerzeniu drogi, - 8827 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - 2775 mb - ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm, - 4267 m2 - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, - 2480 m2 - wykonanie zjazdów oraz parkingu z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, - 14,4 mb - wykonanie przepustu o średnicy 80 cm z blachy falistej karbowanej, - oznakowanie poziome i pionowe, - humusowanie i obsiewanie skarp nasypów nasionami traw. 2. Branża elektryczna: - przebudowa istniejących przyłączy - 12 szt., - ustawienie słupa typu PP-10 - 1 szt. 3. Branża sanitarna: Sieć kanalizacji deszczowej: - kanały z rur kanalizacyjnych PCW o średnicy zewnętrznej 200 mm - 268,6 m, - kanały z rur kanalizacyjnych PCW o średnicy zewnętrznej 315 mm - 953 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych, średnica kręgów 1000 mm - 13 szt., - studzienki kanalizacyjne PCV śr. 400/200 mm teleskopowe z włazem typ ciężki 40 T - 18 szt., - dostawa i montaż separatora - 1 kpl., - studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów, o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 56 szt., Przebudowa przyłączy wodociągowych: - demontaż i montaż nawiertek - 14 szt., - przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE - 14 m, - zasuwy kołnierzowe typu E - 6 kpl. 4. Branża teletechniczna: - przebudowa kanalizacji telefonicznej - 56,5 m, - przebudowa kabli telefonicznych - 34,0 m, - przebudowa słupów telefonicznych - 18 szt. , - zabezpieczenie sieci telefonicznej - 1550,5 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000 ,00 PLN , słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie dróg oraz o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł (brutto). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia , na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi, że dysponuje osobami zdolnymi do pełnienia funkcji: kierownika budowy, kierownika robót dla branży drogowej, kierownika robót dla branży teletechnicznej, kierownika robót dla branży elektrycznej, kierownika robót dla branży sanitarnej posiadających uprawnienia budowlane wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia , na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określony w § 5 ust. 1, 2) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym , rozumianych jako ciągłe opady deszczu trwające dłużej niż 7 dni , wystąpienie niskich temperatur uniemożliwiających realizacje robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni. 3) w przypadku wystąpienia robót wymienionych w § 7 umowy i innych niewymienionych robót, w przypadku ich wystąpienia, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie lub zmiany wynagrodzenia . 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, 5) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyspieszą ukończenie robót, zmniejszają koszty, poprawią sprawność lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A,pok.nr 6 , lub za zaliczeniem pocztowym, opłata 105,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul.Sidorska 90A,pok.nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.