eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa sprzętu multimedialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Polkowice: Dostawa sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 189209 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7239666, fax 076 7239666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego w następujących pakietach: I. Sprzęt telewizyjny i audiowizualny: 1. Telewizor plazmowy - 1 szt. 2. Uchwyt do montażu telewizora na ścianę - 1 szt. 3. Wieża - 1 szt. 4. Aparat fotograficzny - 1 szt. 5. Kamera cyfrowa - 1 szt. III. Maszyna do regeneracji płyt: 1. Jednofazowe urządzenie do regeneracji dysków CD i DVD - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: a) 400.00 zł (słownie: czterysta złotych) w przypadku składania oferty na pakiet I; b) 200.00 zł (słownie: dwieście złotych) w przypadku składania oferty na pakiet III.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. ze zmianami) oraz w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń Wykonawcy w powyższej sprawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: A. Dla pakietu I: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze do niniejszego postępowania, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców; e) kserokopia dokumentu wniesienia wadium za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom zespołu przeprowadzającego postępowanie, niezwłocznie po otwarciu ofert. C. Dla pakietu III: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie 3 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch dostaw o podobnym charakterze do niniejszego postępowania, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców; e) kserokopia dokumentu wniesienia wadium za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom zespołu przeprowadzającego postępowanie, niezwłocznie po otwarciu ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Polkowicach - Sekretariat ul. Skalników 6 59-101 Polkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt telewizyjny i audiowizualny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor plazmowy - 1 szt. 2. Uchwyt do montażu telewizora na ścianę - 1 szt. 3. Wieża - 1 szt. 4. Aparat fotograficzny - 1 szt. 5. Kamera cyfrowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części 1 znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszyna do regeneracji płyt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednofazowe urządzenie do regeneracji dysków CD i DVD - 1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części 3 znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.