eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR wraz z wyposażeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Okonek: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 189196 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Okonek, ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, fax 067 2669976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia rejestrującego przekroczenia prędkości pojazdów samochodowych FOTORADAR wraz z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dostawa urządzenia charakteryzującego się parametrami i cechami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. dostawa programu użytkowego w całości w języku polskim do obróbki zdjęć wykonywanych przez fotoradar oraz zainstalowanie programu na komputerze. 3. przeszkolenie pracowników Straży Miejskiej w Okonku z zakresu obsługi technicznej fotoradaru i programów wraz z potwierdzeniem zaświadczeń o ukończeniu takiego szkolenia. 4. autoryzowany serwis na terenie kraju. 5. dostawa wyposażenia, w tym sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przygotowania kompleksowej dokumentacji związanej z postępowaniem mandatowym o parametrach i cechach wyszczególnionych w załaczniku nr 1 do specyfikacji. 6. dostawa monitora LCD 20 cali o parametrach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji lub równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.15.00 - Aparatura radarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.50.00 - Aparatura radarowa Oryginalny kod CPV: 33.21.15.10 - Urządzenia kontroli radarowej Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, potwierdzone wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS, -posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 ustawy, co potwierdzą oświadczeniem własnym, - rozłożą termin płatności na dwie raty: pierwsza w wysokości 40% płatna po dostarczeniu fotoradaru, druga w wysokości 60% do końca czerwca 2008 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadzcenia o : - posiadaniu uprawnień do wykonania określonej działalności, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, - znajdowaniu się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, - o nie podleganiu z wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 ustawy, - akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w specyfikacji, - związaniu się z ofertą przez okres 30 dni, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert - zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego sprzętu, po 10 sztuk wykonanych w różnych godzinach w ciągu doby, - zatwierdzenie typu oferowanego urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar, - orzeczenie uprawnionego labolatorium ochrony radarowej przy Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub inne uprawnione labolatorium lub instytucję, - aktualne świadectwo legalizacji oferowanego urządzenia wydane przez Okręgowy Urząd Miar.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena jakości wykonanych zdjęć - 10
  • 3. Długość okresu gwarancyjnego - 10
  • 4. Koszty legakiazacji i przeglądów gwarancyjnych oraz technicznych - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy 64-965 OKONEK ul. Niepodległości 53 woj. wielkopolskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta, budynek B UMiG, parter, pokój nr 18b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.