eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki długoterminowej na pokrycie deficytu w wysokości 2.600.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Wąbrzeźno: Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki długoterminowej na pokrycie deficytu w wysokości 2.600.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 189192 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki długoterminowej na pokrycie deficytu w wysokości 2.600.000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu lub pożyczki długoterminowej na pokrycie deficytu w wysokości 2.600.000,00 PLN. Kredyt/pożyczka będąca przedmiotem zamówienia służyć będzie spłacie kredytów zaciągniętych: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Kwota kredytu/pożyczki postawiona do dyspozycji zamawiającego w dniu podpisania umowy-2.600.000,00 PLN 2. Okres kredytowania/pożyczki-do 20 grudnia 2030 r. 3.Karencja w spłacie kredytu/pożyczki-do 19 stycznia 2018 r. 4. Spłata kapitału: rok,kwota,termin,Wysokość raty 2018 r.-120.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 12x10.000,00 zł. 2019 r.- 120.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 12x10.000,00 zł. 2020 r.- 120.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 12x10.000,00 zł. 2021 r.- 120.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 12x10.000,00 zł. 2022 r.- 120.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 12x10.000,00 zł 2023 r.- 200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2024 r.- 200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2025 r.- 200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2026 r.-200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2027 r.-200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata, 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2028 r. -200.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x16.666,67 zł i rata, 12- 20 grudnia 16.666,63 zł. 2029 r. -400.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x33.333,33 i rata 12-20 grudnia 33.333,37 zł. 2030 r. -400.000,00 zł, 20-każdego miesiąca, 11x33.333,33 i rata 12-20 grudnia 33.333,37 zł. 5.Zabezpieczenie Weksel in blanco. 1.Wcześniejsza spłata kredytu lub pożyczki nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. 2.Zamawiający nie płaci prowizji za gotowość kredytową/pożyczkową Wykonawcy. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. 3.Zamawiający nie zapłaci prowizji od uruchomienia kredytu. 4.Poza kwotami określonymi w ofercie tj. oprocentowaniem kredytu lub pożyczki Wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. 5.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od dnia powstania zadłużenia do dnia poprzedzającego spłatę. 6.O zmianie oprocentowania Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego w formie pisemnej, podając jednocześnie obowiązujące w danym okresie wysokości odsetek. 7.Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed dniem dokonania spłaty, o zamiarze dokonania takiej spłaty. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: -niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu; -negocjacji kwot i terminów spłat kapitału. 9.Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przyjęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Wykonawca do obsługi, winien otworzyć rachunek techniczny - bez opłat i prowizji. 10.Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 11.Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przez Wykonawcę kredytu ze środków pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. 12.Wszędzie, gdzie w SIWZ i ogłoszeniu mowa jest o kredycie rozumie się przez to kredyt lub pożyczkę. Tam, gdzie ewentualnie użyto sformułowania bank należy przez to rozumieć Wykonawcę, który udzieli Zamawiającemu kredytu lub pożyczki. 13.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność sporządzenia przez Wykonawców analiz finansowych, do SIWZ załącza się niezbędne dokumenty finansowe pomocne przy tej analizie. Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej Miasta Wąbrzeźno w zakładce BIP dostępne są dokumenty finansowe ( link do strony: http://bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=1346397768504066486979f )..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2030.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin jednorazowej wypłaty kredytu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=12959921744d3f456e8ca3b
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wąbrzeźno, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, Wydział Ekonomiczno - Finansowy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w Urzędzie Miasta Wąbrzeźno ul. Wolności 18, pokój nr 20, 87-200 Wąbrzeźno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.