eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie techniczne budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum w Tychach przy ulicy Barona 30 w zakresie konserwacji instalacji budowlanych, stolarki okiennej i drzwiowej, serwisu i obsługi systemu multimedialnego wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Tychy: Utrzymanie techniczne budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum w Tychach przy ulicy Barona 30 w zakresie konserwacji instalacji budowlanych, stolarki okiennej i drzwiowej, serwisu i obsługi systemu multimedialnego wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego
Numer ogłoszenia: 18916 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433168 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie techniczne budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum w Tychach przy ulicy Barona 30 w zakresie konserwacji instalacji budowlanych, stolarki okiennej i drzwiowej, serwisu i obsługi systemu multimedialnego wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania technicznego budynku użyteczności publicznej Balbina Centrum w Tychach przy ul. Barona 30 w zakresie konserwacji i serwisowania instalacji budowlanych (centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej), konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej oraz obsługi i serwisowania systemu multimedialnego sali konferencyjnej, wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w budynku. 2. Zakres obowiązków obejmuje: 2.1 Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, poprzez: 1) bieżącą konserwację, 2) usuwanie przecieków na instalacji, 3) likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego, 4) regulację nastawu zaworów grzejnikowych i termostatycznych, 5) przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń, ogrzewania podłogowego na parterze - przed rozpoczęciem sezonu grzewczego, 6) wymianę uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem, 7) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, bądź kradzieżach, 8) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 9) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.2. Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej poprzez: 1) bieżącą konserwację 2) regulowanie zaworów odcinających wodę , głównego, jak również podpionowych 3) sprawdzenie szczelności instalacji odpływowych, 4) dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku, 5) konserwację i regulację urządzeń znajdujących się w toaletach tj. baterii, spłuczek, 6) usuwanie niedrożności przykanalików, pionów, poziomów, czyszczenie kratek ściekowych w toaletach, 7) usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej, 8) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, bądź kradzieżach elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej, 9) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 10) czyszczenie i konserwację kratek odpływowych wraz z pompą w garażu podziemnym, 11) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie jednego pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, tak jak w dni wolne od pracy; - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.3. Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez: 1) bieżącą konserwację instalacji elektrycznej tj. oświetlenia podstawowego, oświetlenia nocnego, ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych, instalacji siłowej 220/380V, instalacji wentylacyjno - mechanicznej, ogrzewaczy przepływowych, instalacji odgromowej, połączeń wyrównawczych, zewnętrznej linii zasilającej, 2) dozór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji w pomieszczeniach biurowych i części wspólnej, garażu podziemnego, 3) usuwanie awarii braku dopływu prądu do lokali biurowych, użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku: toalet, klatek schodowych, korytarzy, garażu podziemnego, dachu, 4) usuwanie przerw w dopływie prądu, 5) naprawę połączeń zatablicowych, 6) wymianę bezpieczników, różnicówek i gniazd bezpiecznikowych w tablicach, 7) wymianę lub uzupełnianie żarówek w lampach w części wspólnej, garażu oraz lampek orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku, 8) przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznej, 9) reagowanie na zgłoszenie do 30 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia, 10) uczestniczenie w przeglądach stacji transformatorowej w budynku przy udziale GZE, 11) informowanie na bieżąco administratora o zaistniałych awariach, uszkodzeniach, dewastacjach, kradzieżach elementów instalacji elektrycznej, 12) w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci, 13) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie jednego pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700, tak jak w dni wolne od pracy; - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. 2.4. Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej stolarki okiennej i drzwiowej: 1) czyszczenie otworów do odprowadzania wody, 2) czyszczenie prowadnic, rolek elementów przesuwnych, 3) sprawdzanie i smarowanie uszczelek (należy smarować smarem w sztyfcie lub wazeliną), 4) sprawdzanie czy uszczelki nie zostały uszkodzone, 5) konserwację okuć poprzez: smarowanie czopów (smarowanie aerozolem), oliwienie rozwórki (wszystkie punkty ścierne rozwórki powinny być pokryte cieniutką warstwą smaru), 6) sprawdzanie, przykręcanie i regulację śrub mocujących w prowadnicach i ramionach okien, 7) bieżącą naprawę stolarki okiennej i drzwiowej zgłaszaną przez administratora, 8) utrzymanie bieżącej konserwacji odbywać się będzie przy stałej obsadzie pracownika: - od poniedziałku do piątku w godz. od 700-1500, a od 1500-700 tak jak w dni wolne od pracy, - w dniach wolnych od pracy: w godz. od 800-1700 czas reagowania 4 godziny, w godz. od 1700-800 czas reagowania 8 godzin po wcześniejszym telefonicznym udzieleniu informacji o możliwości zabezpieczenia awarii. Punkt od 1 do 6 należy wykonać kompleksowo raz w roku (według zaleceń w instrukcji konserwacji producenta) Stolarka okienna: - okna wychylne w fasadach - 48 szt. - okna uchylno-rozwierane - 284 szt. Stolarka drzwiowa: - drzwi jednoskrzydłowe - 18 szt. - drzwi drewniane wewnętrzne - 26 szt. - ścianki wewnętrzne - 8 kpl. 2.5. Serwis i obsługa systemu multimedialnego sali konferencyjnej budynku Balbina Centrum 1) Projektor multimedialny: - kontrola stanu ustawień urządzenia, - zmiany ustawień urządzenia, - czyszczenie optyki urządzenia, - wymiana filtrów, - kontrola stanu i wymiana źródła światła projektora, - kontrola stanu i wymiana ogniwa pilota zdalnego sterowania, 2) Konferencyjny system audio tłumaczeń symultanicznych firmy Bosch: - kontrola stanu akumulatorów, ładowanie akumulatorów w bezprzewodowych odbiornikach (ok. 45 szt.) - obsługa walizki ładującej akumulatory odbiorników, - kontrola stanu i serwis słuchawek odbiorników podczerwieni, - kontrola stanu i czyszczenie promienników podczerwieni, 3) Kontrola stanu i serwis złącz oraz okablowania audio-video przyłączy prezydium i szafy z urządzeniami audio-video oraz sterującymi. 4) Odtwarzacz DVD/CD: - kontrola stanu i wymiana ogniwa pilota zdalnego sterowania - czyszczenie optyki urządzenia 5) Mikrofon pojemnościowy konferencyjny i mikrofony bezprzewodowe: - kontrola stanu i wymiana ogniw w mikrofonach, - kontrola stanu i wymiana filtrów anty-pop, 6) Mixer automatyczny TOA: - zmiana lub korekta ustawień miexera automatycznego TOA z poziomu oprogramowania komputerowego (wymagany komputer PC) lub interfejsu na panelu urządzenia. 7) Kontrola stanu i serwis automatyki oświetlenia i ekranu projektora multimedialnego współpracującej z systemem sterowania. 8) Kontrola i ładowanie akumulatora bezprzewodowego panelu sterowania systemem audio- video i oświetlenia. 9) Utrzymywanie dobrego stanu technicznego i sanitarnego wszystkich urządzeń multimedialnych znajdujących się w sali konferencyjnej. 10) Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniu technicznym ze sprzętem audio-video i sterowania. 11) Przygotowanie systemu multimedialnego do pracy. 12) Pomoc wynajmującym salę podmiotom w podłączeniu i przygotowaniu ich urządzeń peryferyjnych do współpracy z systemem multimedialnym Sali konferencyjnej. 13) Podczas konferencji z wykorzystaniem systemu tłumaczeń symultanicznych szkolenie tłumaczy z obsługi sprzętu znajdującego się w kabinach tłumaczy. 14) Obsługa systemu multimedialnego sali podczas trwania konferencji itp. 15) Zakończenie pracy systemu multimedialnego. 2.6. Do realizacji usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sprzęt i niezbędne materiały pomocnicze m.in. takie jak: włókno konopne, pasty uszczelniające, zaprawy cementowe, uszczelki, śruby z nakrętkami i podkładkami, grzybki, drut stalowy do spawania, żarówki, itp...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany REMINS A.B. NAWROCKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Złota 2, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76141,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92272,41

  • Oferta z najniższą ceną: 92272,41 / Oferta z najwyższą ceną: 92272,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.