eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa Powiatowego Centrum Administracji i Kultury (etap II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Bieruń: Budowa Powiatowego Centrum Administracji i Kultury (etap II)
Numer ogłoszenia: 189155 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149889 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, faks 032 3269287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Powiatowego Centrum Administracji i Kultury (etap II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu inwestycji pn.: Budowa Powiatowego Centrum Administracji i Kultury (skrót: PCAiK) z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii, na działkach nr 186/7, 8, 183/115, 180/6, 298/99, 297/91, 242/79 i 177/6 o łącznej powierzchni 1.0498 ha położonych w centralnej części miasta Bieruń, przy zjeździe z drogi krajowej nr 44 na drogę wojewódzką nr 931 w dzielnicy Ściernie. II etap inwestycji obejmuje: - budowę parkingu i drogi dojazdowej do budynku stanowiącego siedzibę PCAiK, wraz z infrastrukturą techniczną (kanalizacji deszczowej od studni SD2 w kierunku budynku i sanitarnej oraz zagospodarowania terenu), -roboty towarzyszące: oświetlenie terenu. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: -powierzchnia drogi dojazdowej nr 1 - 1 025 m2 -powierzchnia drogi wewnętrznej nr 2 - 1 670 m2 -powierzchnia parkingów - 1 310 m2 -powierzchnia placu przed wejściem - 975 m2 -powierzchnia chodników na działce - 630 m2 -powierzchnia chodnika wzdłuż drogi dojazdowej 255 m2, -szerokość drogi - 6 m Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po wykonanych robotach objętych niniejszym zamówieniem wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą). Kosztem wykonawcy są również koszty mediów, opłaty za zajęcie pasa drogowego itp. Wykonawca robót zobowiązany jest koordynować roboty budowlane z kierownikiem budowy pierwszego etapu inwestycji, objętego w części tym samym pozwoleniem na budowę (np. kanalizacja deszczowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. -Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi (które mogą zawierać również zakres rzeczowy etapu I inwestycji, będącego aktualnie w trakcie realizacji). 1.Drogi (nawierzchnie drogowe) 2.Architektura (zagospodarowanie terenu, mała architektura) 3.Przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (wyłącznie w zakresie kanalizacji sanitarnej i deszczowej) 4.Instalacja elektryczna (wyłącznie w zakresie oświetlenia terenu), Przedmiar robót zawierający rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość (wyłącznie II etapu inwestycji) : 1.Nawierzchnie drogowe, 2.Oświetlenie terenu, 3.Przyłącze kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 4.Zagospodarowanie terenu. -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1.drogi, 2.kanalizacja deszczowa i sanitarna, 3.instalacja elektryczna. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie potwierdzone przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10260558.35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo OMNIX Sp z o.o., Jana Styki 24, 41-811 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1132695.29
  • Oferta z najniższą ceną: 1132695.29 oferta z najwyższą ceną: 1551078.96
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.