eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Zbiornik Stare Miasto - Likwidacja ujemnych skutków napełnienia zbiornika Stare Miasto gmina Stare Miasto powiat Konin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Konin: Zbiornik Stare Miasto - Likwidacja ujemnych skutków napełnienia zbiornika Stare Miasto gmina Stare Miasto powiat Konin
Numer ogłoszenia: 189152 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2421075, faks 063 2432083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zbiornik Stare Miasto - Likwidacja ujemnych skutków napełnienia zbiornika Stare Miasto gmina Stare Miasto powiat Konin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pasa jezdnego do okna przelewowego na przegrodzie zbiornika. Wzmocnienie pasa jezdnego do przegrody dolinowej na dł. 641,4 m. Parametry nawierzchni : - szerokość nawierzchni 4,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni 4% - nawierzchnia, szer. 4,0 m ze żwiru warstwą gr. 27 cm w tym : warstwa dolna gr. 15 cm warstwa górna gr. 12 cm - na przegrodzie płyty żelbetowe drogowe 3,0x1,0x0,15 m, na długości 21 m, szer. 4,0 m - na zjeździe na przegrodę - płyty JUMBO na podsypce z pospółki gr. 15 cm na długości 56 m Wykonanie w km 0+602; 0+416 rurociągu stalowego fi 194/6 mm, ST. Wlotowej fi 0,8 m, ścieku skarpowego dł. 24 m wg KPED..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 pzp jest obowiązany wnieść wadium, tj. przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie jako konsorcjum - grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkretnego zamówienia. 1.2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie ( np. konsorcjum - umowa konsorcjalna ) to każdy podmiot z osobna musi spełniać warunek, ze nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy i musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Pozostałe warunki udziału wymienione poniżej podmioty muszą spełniać sumarycznie. 1.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3.2.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj : - wykonali co najmniej 1 obiekt melioracji podstawowej/szczegółowej o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty lub wykonali budowę/przebudowę drogi o dł. nie mniejszej niż 0,5 km o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty 1.3.2.2. dysponują wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym : - dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót melioracyjnych/hydrotechnicznych lub drogowych - min. 1 osoba 1.3.2.3. dysponują lub będą dysponowali w pełni sprawnym sprzętem budowlanym w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia wynikającego z technologii robót gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie zamówienia. 1.3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3.5. akceptują 1 płatność 1.3.6. akceptują termin płatności faktury do 30 dni od daty jej wystawiania. 1.3.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. na wartość składanej oferty / kwota brutto / . 1.3.8. zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie i zobowiązują się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 3 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie 1.3.9. zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 1.3.10. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty. 1.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp): 1.4.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 1.4.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1.4.11. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 1.4.12. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.4.13. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 1.4.14. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.5. Ocena spełnienia warunków: 1.5.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. 1.5.2. Zamawiający wykluczy wykonawcę z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.5.2.1. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.5.2.2. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu. 1.5.3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający: 1.5.3.1. wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 1.5.3.2. zgodnie z art.87 ust.1 ustawy, zamawiający może żądać złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 1.5.3.3. nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcom, dotyczących złożonej oferty 1.5.3.4. poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona): oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 1.5.4. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku: 1.5.4.1. treść oferty jest niezgodna z ustawą; 1.5.4.2. gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy. 1.5.4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 1.5.4.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 1.5.4.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 1.5.4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 1.5.4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego omyłki (o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy) polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, 1.5.4.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1. Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (wg załącznika SIWZ Formularz oferty), 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do (Formularza Oferty), składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie oraz w załączeniu: 2.1. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) zawierający dane od ostatniej zmiany- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego. 2.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy pzp , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga : W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie wymaga się aby ww. dokumenty o charakterze czysto osobistym, tj. oświadczenie (pkt. 2 ) wraz z dokumentami (pkt. 2.1. -2.7) przedstawiono dla każdego partnera z osobna. 2.8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zadeklarowaniem pracowników (min 1osoba ) do pełnienia funkcji kierownika budowy - na załączniku nr 2 POTENCJAŁ KADROWY 3.1. stosownie do zadeklarowanej roli w realizacji zamówienia należy dołączyć dyplomy, uprawnienia, potwierdzenie wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli dotyczy 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - na załączniku nr 3 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 4.1. wraz z potwierdzeniem od uprzednio zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie tj referencji i protokółów odbioru - na potwierdzenie doświadczenia wymienionego w pkt. 5.3.2.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast części ww. dokumentów można złożyć dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia: 5. PROPOZYCJA ZLECENIA ROBÓT PODWYKONAWCOM - jako załącznik nr 4. 6. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA jako załącznik nr 5 zawierający szczegółowe terminy wykonania etapów/elementów obiektu, wykonany metodą graficzną (jednowymiarową liniową). 7. TABELA ETAPÓW FAKTUROWANIA jako załącznik nr 6 zawierająca terminy płatności. 8. KOSZTORYS OFERTOWY jako załącznik nr 7 sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 9. Zaakceptowany projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, 62-510 Konin, ul. Okólna 59, pok. 3 lub 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, 62-510 Konin, ul. Okólna 59, pok. 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.