eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Termomodernizacja budynku komunalnego w miejscowości Zakrzewo Parcele

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Baruchowo: Termomodernizacja budynku komunalnego w miejscowości Zakrzewo Parcele
Numer ogłoszenia: 189143 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148331 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 284 56 82, faks 54 284 58 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku komunalnego w miejscowości Zakrzewo Parcele.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku komunalnego w miejscowości Zakrzewo Parcele. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: a) Remont więźby dachowej. Wymiana uszkodzonych biologicznie lub mechanicznie elementów więźby na nowe. Wzmocnienie elementów z nadmiernym ugięciem przy pomocy obustronnych drewnianych nakładek mocowanych śrubami do powierzchni bocznych elementów wzmacnianych (krokwi, płatwi). b) Wymianę uszkodzonego biologicznie deskowania dachu, ułożenie nowej warstwy papy wraz obróbkami blacharskimi, nowymi rynnami i rurami spustowymi; c) Remont stropu nad parterem w części zamieszkałej i handlowej, usunięcie cegieł z powierzchni stropu (odciążenie). Ponadto w celu podniesienia trwałości konstrukcji zaleca się całkowicie usunięcie warstwy polepy i całkowite odsłonięcie belek stropowych w zakresie umożliwiającym ich naprawę oraz impregnację. W przypadku stwierdzenia belek stropowych uszkodzonych mechanicznie lub biologicznie można je pozostawić, lecz obok nich zamontować nowe drewniane belki o przekroju analogicznym jak belek uszkodzonych. Fragmenty porażone biologicznie należy ociosać do drewna zdrowego. Po wykonaniu konserwacji i wzmocnień zbutwiałych belek zaleca się odtworzyć deskowanie ślepego pułapu. Na deskowaniu ślepego pułapu, dla zapewnienia izolacyjności termicznej stropu , zaleca się ułożenie paroizolacji oraz warstwy wełny mineralnej grub. 20 cm oraz pokładu komunikacyjnego z płyt OSB; d) Rozebranie podłóg drewnianych i wykonanie posadzek betonowych w mieszkaniach nr 1, 3, 4, 5 z wykończeniem płytkami gresowym lub panelem podłogowym; e) Wykonanie węzłów sanitarnych w raz z podejściami wody i odprowadzeniem ścieków poza obrys budynku; f) Wykonanie zbiorczej oczyszczalni ścieków wg załączonego projektu; g) Remont ścian wewnętrznych parteru i poddasza. Lokalnie zarysowania fragmentów ścian należy wzmocnić metodą prętów wklejanych. Pręty żebrowane # 8 (stal A - III N, BSt 500 S) długości minimum 100 cm osadzać w uprzednio wykutych w spoinach poziomych bruzdach. Bruzdy głębokości 2,5 ÷3 cm (licząc od lica zewnętrznego ściany bez tynku) w rozstawie nie rzadziej niż co trzecia spoina pozioma. Powierzchnię bruzd dokładnie oczyścić i odpylić (sprężonym powietrzem). Pręty sytuować symetrycznie względem punktu przecięcia z rysami (2×50 cm). Pręty wklejać na zaprawę cementową 1:4 przygotowaną z dodatkiem środka uplastyczniającego i zwiększającego przyczepność do podłoża; h) Remont ścian zewnętrznych. Uszkodzone fragmenty ścian przemurować. Usunąć luźne i uszkodzone cegły, wymienić je na nowe. Uzupełnić ubytki spoin międzycegłowych zaprawą cementowo - wapienną. , ukrytymi w ścianie, z płaskowników szer. min. 60 mm, grub. min. 5 mm i średnicy śrub stężających min. 20 mm. Liczba klamer jest uzależniona od długości rysy (odległość miedzy klamrami do 50 cm). Lokalnie zarysowania fragmentów ścian należy wzmocnić metodą prętów wklejanych jak opis w pkt. h.; i) Ocieplenie fundamentów styropianem i folią kubełkową, j) Ocieplenie budynku styropianem grubości 15 cm i wykonanie elewacji; k) Naprawa podłóg i posadzek w trzech lokalach mieszkalnych. l) Naprawa ceglanych trzonów kominowych wraz ze sprawdzeniem ich drożności (opinia kominiarska) 2. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały wykończeniowe, oraz specyfika i wykonanie malowideł ściennych mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym. 3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony został w projekcie budowlanym. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały. b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem 5. Z uwagi na przeznaczenie obiektu i jego ciągły stan użytkowania, Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem zamówienia. Układając harmonogram robót, Wykonawca winien zaplanować prace tak, aby nie stanowiły one nadmiernej uciążliwości dla najemców poszczególnych lokali. 6. Zamawiający zobowiązuje wykonawców do dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia zakresu robot z zakresem przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji. W przypadku wystąpienia rozbieżności Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku gdy wykonawca na etapie postępowania przetargowego nie zgłosi żadnych uwag do zakresu prac jakie ma wykonać, a na etapie wykonywania prac zgłosi uwagi co do zakresu - uwagi te nie będą uwzględnione. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 8. Materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i winny być przewiezione na wskazane przez Zamawiającego miejsce usytuowane w odległości nie większej niż 5 km od terenu budowy. 9. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej, projekcie budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.11.24.00 - Dach 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GLOBAL SYSTEMS Marcin Balcerzak, ul. Żeromskiego 27, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 589390,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 419924,18

  • Oferta z najniższą ceną: 419924,18 / Oferta z najwyższą ceną: 518053,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.