eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gielniów › Modernizacja i przebudowa publicznej drogi gminnej Nr 3425009 Gielniów-Brzezinki-Snarki-Rozwady oraz wykonanie chodnika w strefie ul. Armii Krajowej w Gielniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Gielniów: Modernizacja i przebudowa publicznej drogi gminnej Nr 3425009 Gielniów-Brzezinki-Snarki-Rozwady oraz wykonanie chodnika w strefie ul. Armii Krajowej w Gielniowie
Numer ogłoszenia: 189142 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gielniów, pl. Wolności 75, 26-434 Gielniów, woj. mazowieckie, tel. 048 6720166, fax 048 6720004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gielniow.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa publicznej drogi gminnej Nr 3425009 Gielniów-Brzezinki-Snarki-Rozwady oraz wykonanie chodnika w strefie ul. Armii Krajowej w Gielniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i przebudowa publicznej drogi gminnej Nr 3425009 Gielniów - Brzezinki - Snarki - Rozwady, polegająca na położeniu na trzech odcinkach nowej nawierzchni asfaltowej , oraz wykonanie chodnika w strefie ul. Armii Krajowej w Gielniowie wg niżej podanej technologii: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnymKod CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Wyrównanie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy, wbudowanie tłuczniaKod CPV: 45233320-8 Fundamentowanie dróg Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cmCPV: 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfalt. standard II, warstwa ścieralna gr .po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam.samowył.10-15 t z wytwórni o wydajności 100t/hCPV: 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej Pobocze z kruszywa naturalnego jednowarstwowe z domieszkami ulepszającymi: kruszywa łamane 18%. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cmCPV: 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej Wymiana krawężników betonowych 15x30 na podsypce żwirkowejChodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej układane na podsypce piaskowej spoiny wypełniane piaskiemWjazdy; z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm ,szarej, układane na podsypce piaskowej spoiny wypełniane piaskiemObrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm ,na podsypce piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową CPV: 45233222-1 Roboty w zakresie chodników Roboty modernizacyjne wykonywane będą w strefie pasa drogowego. Lokalizacja: działka nr 1547 - Rozwady, działki nr 561 i 563 - Snarki, działka nr 103 Brzezinki i działka nr 1386 Gielniów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t. j. Dz.U.z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą się w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, że z należytą starannością wykonali min. 3 /trzy/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie polegającej na remoncie , przebudowie, lub budowie drogi, o wartości min. 500 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: Wykażą osobę , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu zawodowego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo . 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6/ Udzielą na wykonane roboty min. 3 letniej gwarancji. 7/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną: 1/Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 2/zaparafowany przez oferenta projekt umowy- zał. Nr 2 do SIWZ. 3/kosztorys ofertowy wykonania : w rozbiciu na koszt wykonania 1m² nawierzchni drogi i 1m² chodnika. 4/dowód wniesienia wadium 5/Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, wraz z załącznikami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6/ wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 3 /trzy/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 500 tys. zł brutto każde - zał. nr 3 + dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje). 7/ Informację o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał . nr 4 8/ Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 500 tys. zł 9/ Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty, składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gielniow.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Gielniów, Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów pok.Nr 9.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: niw dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gielniów, Plac Wolności 75 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.