eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanal



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Frysztak: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak.
Numer ogłoszenia: 189134 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla wsi Stępina oraz części miejscowości Glinik Górny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna , gmina Frysztak.Projekt należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów 2. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem oraz specyfikacji technicznych. 3. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień z osobami fizycznymi i prawnymi oraz instytucjami w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami gruntów, 4.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz decyzji pozwolenia na budowę. 5. Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej -projekt i opis techniczny, który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE- na pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 7. Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany. 8. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji. 9. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno-prawnego. 10. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią dróg. I.Miejsce realizacji zamówienia: Miejscowość : Glinik Górny, Stępina , Cieszyna - gmina Frysztak,woj. Podkarpackie. II.Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: 1. Nie przewiduje się etapowanie realizacji inwestycji, w związku z tym projekty należy opracować jako jedną całość , zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty. III. Zakres przedmiotu zamówienia - elementy techniczne: 1.Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania z wypisami z rejestru gruntów dla części wsi Cieszyna w zakresie obejmującym przyłączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Cieszyna, warunki techniczne przyłączenia , uzgodnienia wstępne i inne. 2. Przygotowanie danych do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 3. Przeprowadzić badania geotechniczne podłoża gruntowego 4. Opracować projekt wstępny - ZAMAWIAJĄCY wymaga aby wykonanie projektu budowlanego zostało poprzedzone wykonaniem projektu wstępnego , którego rozwiązania będą opiniowane i uzgadniane przez ZAMAWIAJĄCEGO , co będzie podstawą do kontynuowania prac projektowych. 5. Opracować projekt budowlano-wykonawczy we wszystkich branżach w 5 egzemplarzach 6.Opracować kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót dla wszystkich branż ze zbiorczym zestawieniem kosztów - 2 egzemplarze . W kosztorysach inwestorskich i przedmiarach robót należy wyodrębnić przyłącza sanitarne jako odrębne opracowanie obejmujące koszt wykonania przyłącza do budynku . Definicja przyłącza zgodnie z art.2 ust.5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz.U. Z 2006 roku numer 123 poz. 858) - przyłącze kanalizacyjne- odcinek przewodu łączącego wewnętrzną instalację kanalizacyjną w nieruchomości odbiorcy usług z siecią kanalizacyjną , za pierwszą studzienką , licząc od strony budynku, a w przypadku jej braku do granicy nieruchomości gruntowej. 7.Opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze 8.Uzyskać zgody właścicieli gruntów na wejście w teren , niezbędne uzgodnienia , opinie i pozwolenia dla uzyskania pozwolenia na budowę 9.Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów 10.Uzyskać w imieniu zamawiającego pozwolenia wodno-prawne , oraz uzgodnienia branżowe od zarządców poszczególnych sieci i terenów. 11.Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem , m.in: - przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. Z 2000 roku Nr 106 poz. 1126 z późniejszymi zmianami) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Z 2004 roku Nr 202 poz. 2072) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Z 2003 roku Nr 120, poz. 1133) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Z 2004 roku Nr 130 poz. 1389) - Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Frysztak na lata 2004 i dalej. Uwaga! -Zamawiający dysponuje aktualnymi podkładami geodezyjnymi sytuacyjno-wysokościowymi w skali 1:1000 dla terenu objętego projektowaniem wsi Stępina, części wsi Glinik Górny i Cieszyna , które Zamawiający przekaże Wykonawcy IV.Ponadto Zamawiajacy wymaga: 1.Wkonania projektu włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Cieszyna obiektu objętego projektowaniem, włącznie z przeliczeniem mocy pomp na istniejących przepompowniach ścieków w miejscowości Cieszyna na odcinkach obsługujących projektowany do włączenia obiekt 2.Liczba gospodarstw domowych w zasięgu projektu -ok.200 szt. 3. Projekty budowlane , wykonawcze , kosztorysy i przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy również przygotować w wersji elektronicznej ( pliki z rozszerzeniem pdf- dokumenty tekstowe lub tekstowo -graficzne , jpg- dokumenty zawierające informację graficzną) na płycie CD w 2 egzemplarzach ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00zł słownie: dwa tysiące złotych do dnia 22.06.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego : spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Parafowany projekt umowy 3. oświadczenia, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. Dokumenty potwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień 7. Wykaz osób i podmiotów, podwykonawców , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności 8.Wykaz osób do kontaktu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul.Kś. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak pok.nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urzad Gminy Frysztak, ul.Kś. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.