eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Łódź: Usługa ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 189087 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi , ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, faks 042 6351432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lodz.wiw.@wetgiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony fizycznej oraz monitoring elektroniczny obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł brutto Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4.11.2009 r. do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy, czyli: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru i koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, czyli o wartości minimum 50 000 brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 200 000 zł. brutto, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art. 24 ust 1 i 2 ustawy : nie zalegają z płaceniem opłat i składek na ZUS lub KRUS i podatków do urzędu skarbowego i nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoby i firmy ukarane prawomocnym wyrokiem sądu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych : 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniej niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); 5) w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, Zamawiający żąda: zaświadczenia o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek z ZUS i urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert, z wyjątkiem wypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu zaświadczenia o niekaralności w stosunku do osób fizycznych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-6 ustawy) oraz podmiotów zbiorowych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 7-8 ustawy) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Pozostałe dokumenty: 1) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania; 2) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym do niniejszej SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) zaparafowany projekt umowy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lodz.wiw.@wetgiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII w ŁODZI 93-569 Łódź, ul. PROLETARIACKA 2/6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII w ŁODZI 93-569 Łódź, ul. PROLETARIACKA 2/6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.