eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Uszorstnienie nawierzchni ul. Wysockiego , przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Wysockiego z ul. Pietrasze oraz wymiana kabli i słupów oświetlenia drogowego w ul. Wysockiego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-10

Białystok: Uszorstnienie nawierzchni ul. Wysockiego , przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Wysockiego z ul. Pietrasze oraz wymiana kabli i słupów oświetlenia drogowego w ul. Wysockiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 189076 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uszorstnienie nawierzchni ul. Wysockiego , przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Wysockiego z ul. Pietrasze oraz wymiana kabli i słupów oświetlenia drogowego w ul. Wysockiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje : a) roboty drogowe, b) przebudowa i wdrożenie sygnalizacji świetlnej, c) przebudowa oświetlenia ulicznego (wymiana słupów i kabli), d) wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 17.500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 5latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na prace związane z budową lub przebudową sygnalizacji świetlnych wraz z robotami drogowymi i robotami z zakresu oświetlenia drogowego - każde zamówienie na kwotę min. 500 000,-PLN, b) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje: - ważne świadectwo kwalifikacyjne E, - ważne świadectwo kwalifikacyjne D -pracownicy nadzoru, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnie przynależą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowe) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownicy nadzoru, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 , 3) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zamówienia na prace związane z budową lub przebudową sygnalizacji świetlnych wraz z robotami drogowymi i robotami z zakresu oświetlenia drogowego- każde zamówienie na kwotę min. 500 000,-PLN, wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością , 4) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok. 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul. Składowa 11 pok. 205 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.