eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi opiekuńcze w tympielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r., Nr 115, poz. 728) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzieln

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Warszawa: Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r., Nr 115, poz. 728) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 189062 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280712, fax 022 6269132.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r., Nr 115, poz. 728) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. z 2008r,. Nr 115, poz. 728) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zamieszkałych przy ulicach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Usługi wykonywane będą na terenie Dzielnicy Śródmieście w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej uprawnionych do korzystania z tych usług w dni powszednie oraz w soboty, niedziele i święta w okresie od 01.10.2008r. do 31.12.2009r.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 2 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: a) Formularz cenowy (załącznik nr 3do SIWZ). b) Oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. Nr 87, poz. 605), Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie z podaniem dat ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Wskazane usługi powinny być poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot (załącznik nr 5 do SIWZ), f) wykaz personelu / podwykonawców (załącznik nr 6 do SIWZ), g) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w zakresie doświadczenia zawodowego i wykształcenia osób wykonujących usługi (załącznik nr 7 do SIWZ), h) zobowiązanie do współpracy (załącznik nr 8 do SIWZ), i) oświadczenie o dysponowaniu lokalem z telefonem i faksem oraz o zapewnieniu dojazdu do podopiecznego we własnym zakresie (załącznik nr 9 do SIWZ), j) odpis aktualnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Kwalifikacje i doświadczenie osób - 15
    • 3. Doświadczenie oferenta - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa pok. nr 12.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa pok. nr 113.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.