eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE OPRACOWAŃ PRZEDPROJEKTOWYCH I PROJEKTOWYCH NA PRZYSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU BIUROWO - SZTABOWEGO NR 2 PRZY UL. PRETFICZA WE WROCŁAWIU NA POTRZEBY SAMOOBSŁUGOWEJ STOŁÓWKI ŻOŁNIERSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Wrocław: WYKONANIE OPRACOWAŃ PRZEDPROJEKTOWYCH I PROJEKTOWYCH NA PRZYSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU BIUROWO - SZTABOWEGO NR 2 PRZY UL. PRETFICZA WE WROCŁAWIU NA POTRZEBY SAMOOBSŁUGOWEJ STOŁÓWKI ŻOŁNIERSKIEJ
Numer ogłoszenia: 189041 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPRACOWAŃ PRZEDPROJEKTOWYCH I PROJEKTOWYCH NA PRZYSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU BIUROWO - SZTABOWEGO NR 2 PRZY UL. PRETFICZA WE WROCŁAWIU NA POTRZEBY SAMOOBSŁUGOWEJ STOŁÓWKI ŻOŁNIERSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach opracowania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1) Inwentaryzację części budynku w zakresie niezbędnym do projektowania - zgodnie z załącznikiem Nr 2 - w 1 egz. 2) Ekspertyzę techniczną - zgodnie z załącznikiem Nr 2 - w 2 egz. 3) Bilans energetyczny i cieplny - w 2 egz. 4) Mapę do celów projektowych na bazie przekazanej mapy do celów opiniodawczych 5) Program inwestycji wraz z elementami koncepcji funkcjonalno - przestrzenną wraz z technologią żywienia ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - w 3 egz. 6) Projekt budowlany sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 10 lipca 2003 r.) z późniejszymi zmianami - w 5 egz. 7) Projekty wykonawcze dla każdej z branż oddzielnie wraz z projektem technologii kuchni, stołówki - po 4 egz. 8) Przedmiary robót dla każdej z branż oddzielnie - po 1 egz. 9) Kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż oddzielnie -po 1 egz. 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 2 egz. 11)Zestawienie kosztów zadania wraz z analizą porównawczą wskaźników jednostkowych kosztów (wg załączonych wzorów - zał. nr 5) - w 2 egz. 12) Informację do sporządzenia planu BiOZ (załącznik do projektu budowlanego)-w 5 egz. 13) Aranżacja wyposażenia wnętrz wraz z zestawieniem sprzętu kwaterunkowego i technologicznego - w 1 egz. 14)Ponadto uzyskać decyzję o zatwierdzenie projektu wraz z pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych wydane przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 600,00 zł do dnia 30.07.2010r., do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykażą, że wykonali co najmniej jedno opracowanie przedprojektowe i projektowe adaptacji, przebudowy lub remontu obiektu usługowego a w tym np. hotele z częścią restauracyjną, obiekty żywienia zbiorowego (kuchnie - stołówki), o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie w/w warunku należy doręczyc do oferty wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Formularz Nr 3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca doręczy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz Nr 4, oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Formularz Nr 5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1a, 2. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 6, 3. wycena elementów dokumentacji projektowej - Formularz Nr 7. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treść dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwie potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie sie kierował zasadą spełnia/nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy przeszkód w terminowym uzyskaniu stosowych decyzji stanowiących przedmiot umowy - zmiana umownego terminu realizacji wykonania przedmiotu umowy, o czas przekraczający okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego; 2) zmiany przedstawicieli stron umowy ze względów losowych. 2. Zamawiający zobowiązuje się przedłużyć terminy umowne w przypadku: 1) przedłużenia się procedur opiniowania i zatwierdzenia programu inwestycji odpowiednio przez Dowódcę Wojsk Lądowych i Szefa RZI. 2) przedłużenia się terminów uzyskania decyzji administracyjnych w tym zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę nie z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 pok. 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.