eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Szczecin: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 189005 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54525 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów laboratoryjnych jednokrotnego i wielokrotnego użytku, zwanych dalej materiałami. Opis materiałów stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry i ilości materiałów zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty (formularz cen jednostkowych). Zamawiający wymaga, aby materiały oferowane: w zadaniu nr 1, nr 2, nr 4 poz. 1-3 oraz poz. 7 stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ilości wyrobów podane w załączniku nr 4 mają charakter orientacyjny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości, dotyczy zadania nr 1. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy w przypadku wyrobów jednokrotnego użytku, 24 miesiące w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres: zadania nr 1 i 4 - 24 miesiące od dnia podpisania umowy, zadania nr 2 i 3 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawa wyrobów będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medlab Products Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82836,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53909,28

  • Oferta z najniższą ceną: 53909,28 / Oferta z najwyższą ceną: 73540,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hartim Anna Monika Janachowska, Al. Piastów 42, 71-065 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11580,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10195,20

  • Oferta z najniższą ceną: 10195,20 / Oferta z najwyższą ceną: 25616,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hartim Anna Monika Janachowska, Al. Piastów 42, 71-065 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4698,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6238,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6238,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6238,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.