eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Lublin: wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 188939 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7478027 w. 222, fax 081 7478646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Wykonali min. 1 robotę budowlaną obejmującą kompleksowy remont pomieszczeń w jednostkach ochrony zdrowia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 220.000 PLN netto, 3. Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 3. UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik Nr 2 do Specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o: - spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, - nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 - spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Wykaz wykonanych przez wykonawców i podwykonawców robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (kompleksowy remont pomieszczeń) w jednostkach ochrony zdrowia i wartością (min. 220..000 PLN netto) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, 5) Min. 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie zrealizowanych prac, 6) Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, z ich profilem działania, zakresem robót oraz oświadczeniami o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia. 7) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną odpowiadający co do zakresu robót przedmiarowi robót dostarczonemu przez Zamawiającego. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownika budowy i robót). 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie z innymi o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1, 2, 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Wsi 20-090 Lublin Ul. Jaczewskiego 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Instytut Medycyny Wsi 20-090 Lublin Ul. Jaczewskiego 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.