eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa programów komputerowych i licencji na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Warszawa: Dostawa programów komputerowych i licencji na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.
Numer ogłoszenia: 188925 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programów komputerowych i licencji na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa programów komputerowych i licencji. 2. Zamówienie poniżej 133000 Euro. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej, warunki wymienione w pkt. 1 lit. a, b i c niniejszego rozdziału, podmioty składające ofertę wspólną, mogą spełniać łącznie. Pozostałe warunki spełniać musi każdy Wykonawca składający ofertę wspólną. 3. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wskazanych poniżej, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie, składają wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument wskazany w pkt 1 musi zostać złożony w formie oryginału. 4. Dokument wskazany w pkt 2 może zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Jeśli dokumenty złożone w formie kopii składają się z więcej niż jednej strony - każda zapisana strona kopii dokumentu, winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku oferty wspólnej oświadczenie o którym mowa w pkt 1, oraz dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym, winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71 Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 403.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71 Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 406.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Licencje i programy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) SmartDraw 2008 - 2 szt. 2) Visual Mind 9 Business Edition 1 licencja - 2 szt. 3) Product Based Planner Professional 2.3 PL - 1 szt. 4) Abby FineReader 9.0 Professional PL - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10-6, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Licencje i programy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Microsoft Office Enterprise 2007 - 10 szt. 2) Microsoft Office SharePoint Standard CAL 2007 user - 280 szt. 3) Microsoft Office SharePoint Enterprise CAL 2007 user - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10-6, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.