eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH POD NAZWĄ Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Giżycko: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH POD NAZWĄ Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 188905 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169033 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Giżycko, ul. Słowiańska 2, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299865, faks 087 4299863.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH POD NAZWĄ Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą /Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną/ Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane /Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami/. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następującym okresie realizacji zadania tj.: od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia uzyskania w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.Zamawiający podaje, że nie został jeszcze wyłoniony wykonawca robót budowlanych. W związku z powyższym Zamawiający podaje orientacyjny czas trwania inwestycji, którego zakończenie planowane jest na dzień 31 czerwiec 2014 roku. Podany powyżej termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie w przypadkach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego. Przedmiotem inwestycji jest /Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną/ Przedmiot inwestycji obejmuje: Budowę budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko położonego w Gajewie ul. Dworska, gmina Giżycko nr geodezyjny działki 306/5 - szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji technicznej, a w szczególności w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonanie instalacji elektrycznych, alarmowych, telewizji przemysłowej, monitoringu, odgromowej, komputerowej, telefonicznej Wykonanie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła Wykonanie robót sanitarnych- przyłącza kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej, podziemnej instalacji gazowej i instalacji pionowych kolektorów gruntowych do pomp ciepła Roboty związane z ukształtowaniem terenu i urządzeń komunikacyjnych i drogowych. Szczegółowy zakres przedmiotu inwestycji został określony w dokumentacji technicznej inwestycji stanowiący załącznik 1a do siwz. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 71.52.00.00 -9 Usługi nadzoru budowlanego. Warunki wykonywania zadania - obowiązki Wykonawcy. Zapoznanie się z opracowaniami projektowymi oraz umową o wykonanie robót budowlanych. Reprezentowanie Zamawiającego (inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno budowlanymi. Kontrola ilości i jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania. Kontrolowanie robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu na każdej z części /potwierdzone wpisami do dziennika budowy/ oraz na każde żądanie Zamawiającego oraz sporządzenie dokumentacji z postępu procesu budowlanego. Dokumentacja powyższa powinna obejmować sporządzenie notatki odzwierciedlającej postęp prac w ramach realizacji robót budowlanych, sporządzanej nie rzadziej niż raz w tygodniu. Uczestniczenia we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którakolwiek ze stron procesu inwestycyjnego. Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych. Pisemne informowanie Zamawiającego o ewentualnych trudnościach w realizacji robót budowlanych - według potrzeb. Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych /odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym/, w tym m.in. atestów, certyfikatów, protokołów badań i sprawdzeń, dokumentacji technicznej powykonawczej wraz z inwentaryzacją i mapą geodezyjną itp., obmiarów wykonanych robót, książki obmiarów, kosztorysów powykonawczych i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem. Dokonywanie odbiorów budowlanych /odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów w okresie rękojmi i gwarancji/, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie po ich wykonaniu, odbiorów częściowych w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy, oraz w przypadku odbiorów wymagających powołania komisji z udziałem osób trzecich w terminie do 7dni, jak również dokonanie odbioru technicznego i końcowego w terminie do 14 dni. Udział w komisji powołanej przez zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję. Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych. Nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów BHP, p-poż, ochrony środowiska i ochrony przyrody. Sprawdzenie czy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia został sporządzony przez Kierownika robót w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /Dz.U. z 2003r, Nr 120, poz. 1126/ Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę i przedkładanie ich w terminie 7 dni Zamawiającemu, Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, Dopilnowanie posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji zadania oraz dopilnowanie posiadania ubezpieczenia kontraktu. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną. Wyegzekwowanie, aby wykonawca robót budowlanych po ich wykonaniu przygotował i złożył Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym: instrukcje (w języku polskim ) zastosowanych urządzeń dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego odnoszące się do jego realizacji. Zweryfikowanie i skompletowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych. Uczestniczenie w odbiorze gwarancyjnym i pogwarancyjnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC sp. z o.o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128634,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46863,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46863,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.