eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa sprzątania terenów zewnętrznych i powierzchni wewnątrz oraz wykonanie usługi sprzątania w ramach zastępstw w budynkach Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku WAG-VIII.272.42.2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-23

Gdańsk: usługa sprzątania terenów zewnętrznych i powierzchni wewnątrz oraz wykonanie usługi sprzątania w ramach zastępstw w budynkach Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku WAG-VIII.272.42.2015
Numer ogłoszenia: 188773 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178175 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, faks 058 3077325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania terenów zewnętrznych i powierzchni wewnątrz oraz wykonanie usługi sprzątania w ramach zastępstw w budynkach Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku WAG-VIII.272.42.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stała usługa sprzątania terenów zewnętrznych i powierzchni wewnątrz oraz wykonanie usługi sprzątania w ramach zastępstw w budynkach Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. Kod CPV: 90910000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz postanowienia umowy załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 1 lit. b) uPzp Zamawiający wymaga aby Przedmiot zamówienia zrealizowany był za pomocą osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. Według SIWZ co najmniej 30% czasu pracy wykonywanej będzie przez osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (w przyjętym u danego Wykonawcy okresie rozliczeniowym czasu pracy). 3. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania współczynnika, o którym mowa w ust. 2 przez cały okres obowiązywania umowy - wykonawca przedstawiał będzie podpisane zestawienie/oświadczenie, jako załącznik do faktury, zawierające w szczególności informacje o ilości godzin prac porządkowych ogółem na danym budynku, ilości godzin prac porządkowych wykonywanych przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności z podaniem ilości osób wykonujących Przedmiot zamówienia ogółem i ilości osób w tej liczbie z orzeczonym stopniem niepełnosprawności (art. 36 ust. 2 pkt 9 uPzp). 4. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwemer System Sp. z o.o. , Sp. K., Ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262654,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206090,08

  • Oferta z najniższą ceną: 206090,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1369702,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.